Klacht R-net Bus: Klok en elektronisch bord werken niet

Klachtnummer
# 105821
Gebruiker
Daan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als ik reis van Zoetermeer naar Leiden met R-Net bus 400 stap ik op bij halte 'woonhart'. Ik vind het erg storend dat er bij deze halte al enkele maanden geen tijd wordt aangeven op het elektronische bord met aankomsttijden, en dat daarbij de klok het ook niet doet.

De oplossing

-werkend elektronisch bord
-klok doet het weer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over R-net Bus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen