Klacht R-net Bus: Leer jullie personeel de daadwerkelijke regels.

Klachtnummer
# 633158
Gebruiker
GIOFK
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik neem aan dat elke bus een speciaal staan plaats en zit plaats heeft voor kinderwagens en invalide en die DUS BEDOELD ZIJN voor de daadwerkelijke kinderwagens. Ik mocht de bus niet meer in omdat die plek dus bezet was met mensen die er ‘stonden’. De onbeschofte buschauffeur die mij afwees op station zuid in bus 358 deed hier heel nonchalant over. Ik begrijp best dat iedereen naar zijn werk moet maar deze zit en staan plaatsen zijn er niet zomaar. Ongeacht er mensen staan.

Gewenste oplossing

Jullie personeel heeft coaching nodig over hoe het wel hoort.
Kan het niet zo zijn dat er kinderwagens of invalide kunnen instappen op een plek wat speciaal voor hun is gemaakt, kunnen jullie het net zo goed verwijderen uit de bussen want de mensen die er recht op hebben, komen er toch niet in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over R-net Bus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen