Klacht R-net Bus: Onbeschofd, ongeinteresseerd, ongemotiveerd gedrag chauffeur. ( rijstijl overigens niets op aan te m

Klachtnummer
# 318320
Gebruiker
Menno Kroon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bus Schiphol-Alphen aan den Rijn. Interliner 470 om 1017 op 17 aug. Bus nr 7754.
Zeldzaam ongeinteresseerde chauffeur. Niet eerder meegemaakt. Staat ongeinteressert te roken. Staat klanten niet of nauwelijk te woord ( 5 min voor vertrek, bus bord zegt nog ‘buiten gebruik’). Even later komt buitenlandse vrouw vragen hoe ze een kaartje kan bemachtigen. ‘No, not here’. Ronduit onbeschoft, beschamend. Geen reclame voor Rnet.

De oplossing

Chauffeur aanspreken op gedrag. Hoe zou ik zelf behandeld willen worden?
Ik heb hem aangesproken, maar dat leek niet aan te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over R-net Bus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen