Klacht R-net Bus: R-Net connexion bus rijdt weg terwijl er een rij staat

JanS

Dit is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurde. Ik stond te wachten op Buikslotermeerplein op bus 301 om 17:03 (26-07-2014) richting Amsterdam Centraal. Het moment dat de bus aankwam liet de chauffeur zijn passagiers uitstappen. Vervolgens laat hij 1 persoon van onze rij instappen en rijdt vervolgens weg terwijl er nog 5 anderen in de rij stonden. Dit is kenmerkend voor R-Net Connexxion (staan inmiddels bekend als slechtste openbaar vervoersbedrijven in Amsterdam).

Ik zou het bedrijf willen adviseren, vooral met hun hoge prijzen, om flink wat te doen aan hun service, want dit is onacceptabel. Als bedrijf is het je taak om MENSEN te vervoeren. Rijdt de bus niet op schema en heeft hij haast? Dan is dat een probleem voor de chauffeur en het bedrijf. Daar moeten wij burgers niet onder lijden. Ik ga er alles aan doen om te zorgen dat deze specifieke chauffeur er op wordt aangesproken, desnoods wordt ontslagen, want de hele buurt is het zat!

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over R-net Bus?