Klacht R-net Bus: telaat komen buslijnen

Klachtnummer
# 256977
Gebruiker
thomas001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dagelijks telaat op halte komen.

Ik maak dagelijks gebruik van de ontzettend dure service van de "r net" buslijn "307". Ik stap hiervoor op bij halte bunderstraat richting amsterdam en terug. Deze buslijn komt vrijwel altijd meer dan 5 minuten telaat. Dit lijkt niet veel maar als dit een maand lang word opgeteld sta ik dus elke maand uren te wachten op een service die mij dagelijks heel veel geld kost. Daarnaast komt het vaak voor dat wanneer ik vraag naar de rede van het telaat komen, ik de reactie krijg dat de chuffeur niet weet waarom of zelf dat ik nieet moet zeuren en ik toch wel op bestemming kom.
Hierbij dien ik officieel mijn klacht in

De oplossing

Op tijd komen!!! Prijzen omlaag..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat R-net Bus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over R-net Bus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen