Klacht R-R-S.nl: Oplichting

straffen fraudeurs 888

Op 15/12/2020 had ik een wasbakverstopping in de keuken.
Ik besloot de RRS bellen. Dat dacht ik, want plaats van het echte bedrijf ben ik gelokt door de R-R-S. (de schrijfstijl met middenstreep in abbreviatuur kom je niet vaak tegen). Dat dit oplichterij is bleek toen ik mijn adres noemde bij een vrouw met een rookstem;

Stel je voor dat iemand perongeluk naar een andere stad belt om pizza te bestellen dan krijg je te horen dat je verkeerd zit. Inplaats daarvan zij was erg geïnteresseerd of ik met pinpas kon betalen.

Er kwamen twee jonge mannen, op hun werkkleding hadden ze logo's van andere bedrijven. Achteraf weet ik dat ze uit Almere komen "OC 24/7 service" KvK 80798403 van deze eenmanszaak datum registratie: 04-11-2020. 100 km van mij vandaan. ontstopping bedrijven zijn er genoeg overal in de buurt en nog goedkoper dan wat de echte RRS vraagt €105. maar ik koos een bedrijf met de echte naam, juist zodat het goed werd gedaan en om onenigheid te voorkomen. toch is het raak. Ik heb nu gecheckt en de website R-R-S.nl kan ik niet meer vinden. Ze hebben hem offline gehaald.

Betaald €629,80
Groep van georganiseerde oplichters !

moet aangepakt worden ik heb heel veel dezelfde verhalen gelezen

Wij vinden dat R-R-S.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over R-R-S.nl?