Klacht Raad voor Rechtsbijstand: slechte informatie nu alles zelf betalen

syby

ik heb de raad voor rechtsbijstand ingeschakeld via mij advocaat die ik nodig had in 2012 het werd door hun goedgekeurd nu na 4 jaar koen ze daar op terug en moet ik alles terug betalen aan hun 800 euro aan de advocaat 1900 euro omdat ze nu uit gaan van pijljaar 2010 waar ik volgens hun berekening boven de grens uit kwam.
ik heb alles eerlijk op gegeven er woonde toen bij mij iemand in die totaal niets inbracht maar volgens hun wel en nu moet ik als nog alles betalen terwijl ik zelf al jaren wordt betaald door het uwv en 900 euro aan uit kering heb omdat ik zelf door ziekte niet meer kan werken hoe moet ik dit nu weer betalen. ??? en dan komt er de advocaat die dan een betalings regeling aanbied nou ook lekker hoop reken hij wel 400 euro meer is hij gek of zo vind ik geen regeling maar pak de zwakste maar want die kunnen er toch niets mee doen als ik dit had geweten had ik nooit om een advocaat gevraagd want ik weet gewoon dat ik dit kan betalen wie kan mij helpen .

raad voor rechts bijstand kijk nog eens goed wat ook nu mij inkomsten zijn en u ziet dat ik niets over hou per maand om maar iets extra te doen zoals kleding kopen een presentje voor mij dochter of zoon die jarig zijn nooit op vakantie

Raad voor Rechtsbijstand
    Geachte mevrouw Van Camp,
    Ik heb vandaag op uw antwoordapparaat een terugbelverzoek ingesproken. Het algemene telefoonnummer van de Raad is 088-7871000, u kunt vragen naar ondergetekende.
    Jaap Le Mair
    Medewerker Kwaliteit / Klachtenfunctionaris
    syby
    goedemorgen ik ga u vandaag terug bellen.