Klacht Rabo Mobiel: Afwikkeling klacht Samsung Galaxy S2

Klachtnummer
# 9206
Gebruiker
N.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kort samengevat: Ik had mijn Samsung Galaxy S2 3weken toen de problemen begonnen. Ik heb Rabomobiel 2x gebeld en kreeg adviezen die niet hielpen. 3e x gebeld: toestel kon opgestuurd worden naar Pro Assist, kosten:6,75. 3weken later: klachten worden afgedaan met lichte waterschade en ik krijg een rekening van 60euro. Uiteraard erg boos hierover want overal is te lezen dat er veel problemen zijn met de SGS2. Klachtbrief gestuurd naar Rabobank waarop Rabomobiel weer contact opneemt: advies van Pro Assist is leidend. Hier ben ik het uiteraard niet mee eens en na diverse e-mails en telefoontjes (toestel is inmiddels weer ongerepareerd retourgestuurd) komt Rabomobiel met het voorstel dat ik 30euro betaal, zij de andere 30euro en de nieuwe verzendkosten want het toestel moet opnieuw opgestuurd en onderzocht(!) worden. Hier ben ik maar mee akkoord gegaan omdat ik mijn toestel inmiddels al 2maanden(!!) niet kan gebruiken. Erg vervelend allemaal en ik moet nog 2jaar met dit toestel&Rabomobiel...

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabo Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rabo Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen