Klacht Rabo Mobiel: Hoge Rekening

Klachtnummer
# 43450
Gebruiker
Patrick
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vandaag krijg ik een sms van Rabo Mobiel daarin ,
Beste klant u lopende factuur bedraagt €77,00 als gevolg van internetverbruik
wij raden u een internetbundel aan verkrijgbaar vanaf €7,50 p/maand.
Hierover heb ik direct maar even contact opgenomen met de klantenservice
die mij duidelijk maakten dat hier niets meer aan gedaan kon worden.
Ik heb in dat gesprek duidelijk uitgelegd dat mijn zoontje van drie die wel is
spelletjes speelt op de mobiel via (WIFI) dit waarschijnlijk heeft ingeschakeld.
Heb ook uitgelegd dat ik het erg vreemd vond dat ik vandaag de eerste sms kreeg
die direct begint met €77,00 en dat dat bedrag niet in 5 min is opgebouwd,
en dat Rabo Mobiel mij dus ook wel wat eerder op de hoogte had kunnen stellen
van dit gebeuren. Waarom geen sms en dan hou ik het nog ruim aan bij €15,00
Kortom ik heb 2 abonnementen bij Rabo Mobiel beide geen internetbundel
en dan zo weg gezet worden terwijl ze juist de klant moeten beschermen tegen hoge kosten

De oplossing

De gewenste oplossing voor mij is dat ze het bedrag gaan verminderen en dan wel
naar €15,00.

4 reacties

  1. Auteur
    Patrick
    Datum
    Heb net even online mijn factuur ingezien nu blijkt ook
    nog eens dat de sms die ik heb gehad niet klopte.
    Want het blijkt dus momenteel geen €77,00 te bedragen
    maar €117,00. Wel vreemd omdat ik na het gelezen smsje
    direct de internetverbinding via de provider direct heb uitgeschakeld.
  2. Auteur
    Rabo Mobiel
    Datum
    Onze klachtcoördinatie neemt uw klacht in behandeling en neemt contact met u op.
  3. Auteur
    Rabo Mobiel
    Datum
    Geachte heer Buist, Wij hebben u telefonisch benaderd echter zonder resultaat. U zal per e-mail bericht worden.
  4. Auteur
    Patrick
    Datum
    Fijn dan wacht ik dat even af.
    Ik neem aan dat u voor de reactie het goede emailadres heeft . Mocht u al gereageerd hebben per mail dan is het emailadres wat u gebruikt waarschijnlijk niet meer in gebruik.
    Eventueel ben ik vanaf 11:00 ook wel telefonisch bereikbaar.

Ook een klacht indienen over Rabo Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen