Klacht Rabo Mobiel: Mobiel opwaarderen

Klachtnummer
# 62605
Gebruiker
G.J. Brantjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april overgestapt,van rabomobiel naar kpn . 22 April via Ideal opgewaardeerd ,echter het bedag is niet op detelefoon geboekt . KPN en Rabo schuiven de schuld door naar elkaar. Na talloze contacten nog geen oplossing in zicht. Waar moet ik zijn om dit te realiseren.
Dank voor uw aandacht . Tel.nr. is 06 20572285 .
Gr. J.C.Brantjes email : gerard.ans@casema.nl

De oplossing

Dat het opgewaardeerde bedrag op de telefoon word bijgeschreven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabo Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Rabo Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen