Rabo Mobiel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Rabo Mobiel: Mobiel opwaarderen
Details
Klacht
In april overgestapt,van rabomobiel naar kpn . 22 April via Ideal opgewaardeerd ,echter het bedag is niet op detelefoon geboekt . KPN en Rabo schuiven de schuld door naar elkaar. Na talloze contacten nog geen oplossing in zicht. Waar moet ik zijn om dit te realiseren.Dank voor uw aandacht . Tel.nr. is 06 20572285 .
Gr. J.C.Brantjes email : gerard.ans@casema.nl
Gewenste oplossing
Dat het opgewaardeerde bedrag op de telefoon word bijgeschreven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.