Klacht Rabo Mobiel: Onverwachte hoge telefoonrekening

Klachtnummer
# 55156
Gebruiker
Balliebal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Doordat ik per ongeluk bij mobiele netwerken een vinkje had aangezet kreeg ik een smsje dat mijn mobiel internetverbruik € 75,90 bedraagt en dat ze adviseren een internetbundel van € 12,50 te nemen. Ik heb hier gisteren over gebeld en ze zeiden dat ze niks voor mij konden betekenen. Ik ben al heel lang klant bij hun en zij kunnen ook zien dat ik nooit via mobiel internet. Dit doe ik alleen als er wifi is.
Het kwam er eigenlijk hier op neer eigen schuld dikke bult.
Ik vroeg of dit dan niet gewoon uitgeschakeld kan zijn zodat je niet zomaar ongemerkt op het internet kunt zitten. Er werd verteld dat dat dit een eigen keuze van de klant was. Ook waren ze niet bereid tot een betalingsregeling. In het totaal gaat het om een bedrag van tussen de €85.00 en € 90,00. Dit vind dit toch een behoorlijk bedrag.
Nu ga ik per 7 april over naar een andere provider en ik heb het idee dat ze me daarom ook niet tegemoet willen komen.

De oplossing

Dat ze me wel tegemoet willen komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabo Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties