Klacht Rabo Mobiel: RABO MOBIEL stopt maar hun overstapservice naar KPN werkte dus niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 65776
Gebruiker
Cornelis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim 1 jaar geleden meldde RABO mobiel dat men stopte. Hun aanbod: overstappen naar KPN was heel simpel als ik *123# belde. Zo geregeld. Ik hoefde verder niets te doen. Dus *123# gebeld en later voor alle zekerheid nog eens 5 keer. Verder stond er nergens dat ik een bericht ontving als de overstap wel/niet gelukt was. In goed vertrouwen ging ik er vanuit dat alles in orde was. Nee dus blijkt nu. Gevolg: afgesloten, SIM-kaart, telefoonnummer en ruim 44 euro beltegoed kwijt. Hun aanbod: nieuwe SIM-kaart nadat ik al 3x had uitgelegd dat de nieuwe generatie SIM-kaarten niet werken in mijn auto. Men leest gewoon de @-mails niet. Duidelijk is dat de overstapservice gefaald heeft maar RABO Mobiel wil dit niet erkennen en laat mij weten dat ik naar mijn 44 Euro kan fluiten.

De oplossing

Ik wil mijn 44 euro terug. RABO heeft in deze zaak volstrekt gefaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabo Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Cornelis
    Datum
    Typisch RABO Mobiel.
    Graag klanten maar klantenservice hebben ze nog nooit van gehoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cornelis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rabo Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen