Rabobank

actief

Over ons

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Een klacht indienen begint bij uw Rabobank. Dit kan via het klachtenformulier. U kunt natuurlijk ook bellen of langsgaan. De medewerkers helpen u graag.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
200 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 140 consument(en) de klachtenafhandeling van Rabobank gemiddeld met een 4,1
Bekijk alle klachten over
Rabobank
happy content sad angry
19 29 29 63

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen