Rabobank

Bedrijf status
actief

Over ons

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Een klacht indienen begint bij uw Rabobank. Dit kan via het klachtenformulier. U kunt natuurlijk ook bellen of langsgaan. De medewerkers helpen u graag.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
142 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 53 consument(en) de klachtenafhandeling van Rabobank gemiddeld met een 4,6
Bekijk alle klachten over
Rabobank
happy content sad angry
9 13 11 20

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen