Klacht Rabobank: €1,70 per maand betalen voor je rabobankpas.

Klachtnummer
# 50148
Gebruiker
Ed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben het ook niet eens dat je per maand moet betalen voor je pinpas. Hopelijke doen jullie wat met de klachten voor jullie rabobankleden. Anders slechte reclame voor het bedrijf. Mvg edwin

De oplossing

Dat jullie het weer op de oude manier doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste Heer Buutkamp,
    Goed nieuws! Sinds 11 maart 2015 zijn wij actief op Klachtenkompas. U hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het ons dan weten! Dan gaan we het samen oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen