Klacht Rabobank: aanmaning na eigen fout bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61335
Gebruiker
A.v.H.
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Krijg in maart een telefoontje van de Rabobank dat er iets mis is gegaan met de automatische incasso van mijn hypotheek. voor de maand februari en of het misschien mogelijk was dat ik deze alsnog persoonlijk kon overmaken.
Krijg een mail met de over te maken bedragen .geen enkel probleem voor mij dus nog dezelfde dag alles in orde gemaakt.Tenminste dat denk je.
Een dikke week later krijg ik een aanmaning voor het te laat overmaken van mijn hypotheek.Is een vergissing denk ik dus even bellen naar de Rabobank en ja hoor was helemaal niet de bedoeling ,sorry , en ze zouden het direct in orde maken. De aanmaningen mocht ik kapot scheuren en weggooien.
Inmiddels ben ik 5 aanmaningen verder. Begin vorige week een mailtje naar de bank met nogmaals het verzoek om de aanmaningen te stoppen want het begint nu echt vervelend te worden. na weer een boos telefoontje zou het wederom in orde worden gemaakt maar gisteren viel er weer een aanmaning op de mat.

De oplossing

Laat deze (Terreur) want zo voelt het inmiddels wel aub stoppen.
Het is een door jullie veroorzaakte fout waar ik de rekening voor zou moeten betalen.?
Dacht het niet.

6 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw van Haaften,
    Goed nieuws! Sinds 11 maart 2015 zijn wij actief op Klachtenkompas. U hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het ons dan weten! Dan gaan we het samen oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    Rabobank
  2. Auteur
    A.v.H.
    Datum
    Dit is precies wat ik bedoel met "terreur" heb deze klacht praktisch
    een jaar geleden geplaatst en krijg nu de vraag of deze inmiddels is opgelost...... Ze weten gewoon niet wat ze doen.
    Ben inmiddels van bank veranderd.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw van Haaften,Spijt te lezen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!Met vriendelijke groet,Rabobank
  4. Auteur
    A.v.H.
    Datum
    Het is eigenlijk te gek voor woorden als dit de oplossing moet zijn is het beeld wat de Rabobank schetst precies zoals verwacht, want zo werd het in het verleden ook steeds "opgelost".
    mvg. A.van Haaften.
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw van Haaften,Nogmaals vervelend om te lezen. U geeft aan al te zijn overgestapt, dus de klacht kunnen wij op dit moment niet meer voor u oplossen. Maar mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, staan wij voor u klaar om te helpen.Met vriendelijke groet,
    Rabobank
  6. Auteur
    A.v.H.
    Datum
    ben helemaal klaar met de rabo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.v.H.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen