Klacht Rabobank: adressenboek op site Rabobank rolt niet volledig uit
Details
Klacht
Na de "vernieuwing" van hun website (ca. een halfjaar geleden) rolt op de website van de Rabobank het adressenboek niet meer volledig uit. Je wilt een betaalopdracht ingeven en opent het adressenboek, maar dat komt niet verder dan de paar eerste adressen. Dus je moet alles alsnog handmatig invoeren. Ik heb daar nu al 4x over geklaagd en de bank komt niet verder dan: "Gebruik een andere browser". Fout! Het is jouw taak als bedrijf om een site te bouwen die werkt in elke browser, niet de taak van de klant. Als ik de site laat valideren door w3.org, dan blijkt zowel de HTML- als de CSS-code fouten te bevatten, dus begin er maar mee dié eruit te halen - dan is dit probleem misschien ook wel opgelost. In ieder geval bewijst het mijn punt: de programmeur heeft slordig werk geleverd.De laatste keer dat ik klaagde, gooide de mevrouw van de bank de hoorn op de haak - is dát de manier waarop de Rabo tegenwoordig problemen oplost en klanten helpt?
Gewenste oplossing
Ik wil dat het adressenboek volledig uitrolt, dus van A t/m Z.Alle andere afrolmenu's op de betaalpagina rollen wél volledig uit, dus het kán wel.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.