Klacht Rabobank: Afwijzing klacht van Rabo bank kantoor Bollestreek. Hoe nu verder.

de Niet

Ik kan mijn klacht niet online verwoorden want ik heb meer dan de 2500 tekens nodig.
Kan nergens een adres, email of telefoonnummer vinden van Rabo bank Nederland.

Een telefoonnummer, emailadres of adres voor verdere behandeling van mijn klacht.

Beste Irene,

Jammer dat je een klacht hebt over onze dienstverlening. Je kan deze via onze website bij ons indienen: http://rabo.nl/yifb75z8. Dit mag natuurlijk ook telefonisch of via de mail. Bellen kan naar (0252)-36 06 00 en jouw mailtje mag naar info.bollenstreek@rabobank.nl.

Weet je zo voldoende?

de Niet
    Mijn klacht is afgewezen bij kantoor Hillegom. Dat is nu juist het punt
    Ik wil mijn klacht naar het hoofdkantoor sturen.
    Daarna kan ik pas naar het KiFid
    Beste Irene,

Het was mij nog niet duidelijk dat jouw klacht is afgewezen door Rabobank Bollenstreek. In dat geval mag je deze inderdaad neerleggen bij de Klachtenservice van Rabobank Nederland. Dat kan je zelf doen via de volgende link: http://rabo.nl/7154osdc. Daar heb je de mogelijkheid om 2x 2.500 tekens gebruiken om jouw klacht te formuleren. Mocht dat niet voldoende zijn, beschrijf dan de klacht zo bondig mogelijk. Mijn collega's van die afdeling nemen nog contact met u op hierover. Daarnaast hebben zij ook toegang tot het dossier van de lokale bank.

Beste Rabobank,
    Mijn klacht is opgelost door A.S.R.
    Ik heb mijn rekeningen bij Rabo bank opgezegd.
    Deze actie spreekt voor zich.
    Beste Irene,

Jammer om te lezen dat je jouw rekeningen bij ons hebt opgezegd vanwege de klacht. We hadden dit natuurlijk graag voor je opgelost.
    Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag.

Tom

Ook een klacht indienen over Rabobank?