Klacht Rabobank: Afwijzing klacht van Rabo bank kantoor Bollestreek. Hoe nu verder.

Klachtnummer
# 174369
Gebruiker
de Niet
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik kan mijn klacht niet online verwoorden want ik heb meer dan de 2500 tekens nodig.
Kan nergens een adres, email of telefoonnummer vinden van Rabo bank Nederland.

De oplossing

Een telefoonnummer, emailadres of adres voor verdere behandeling van mijn klacht.

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste Irene,

    Jammer dat je een klacht hebt over onze dienstverlening. Je kan deze via onze website bij ons indienen: http://rabo.nl/yifb75z8. Dit mag natuurlijk ook telefonisch of via de mail. Bellen kan naar (0252)-36 06 00 en jouw mailtje mag naar info.bollenstreek@rabobank.nl.

    Weet je zo voldoende?

    Met vriendelijke groet,
    Tom
  2. Auteur
    de Niet
    Datum
    Mijn klacht is afgewezen bij kantoor Hillegom. Dat is nu juist het punt
    Ik wil mijn klacht naar het hoofdkantoor sturen.
    Daarna kan ik pas naar het KiFid
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste Irene,

    Het was mij nog niet duidelijk dat jouw klacht is afgewezen door Rabobank Bollenstreek. In dat geval mag je deze inderdaad neerleggen bij de Klachtenservice van Rabobank Nederland. Dat kan je zelf doen via de volgende link: http://rabo.nl/7154osdc. Daar heb je de mogelijkheid om 2x 2.500 tekens gebruiken om jouw klacht te formuleren. Mocht dat niet voldoende zijn, beschrijf dan de klacht zo bondig mogelijk. Mijn collega's van die afdeling nemen nog contact met u op hierover. Daarnaast hebben zij ook toegang tot het dossier van de lokale bank.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
  4. Auteur
    de Niet
    Datum
    Beste Rabobank,
    Mijn klacht is opgelost door A.S.R.
    Ik heb mijn rekeningen bij Rabo bank opgezegd.
    Deze actie spreekt voor zich.
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste Irene,

    Jammer om te lezen dat je jouw rekeningen bij ons hebt opgezegd vanwege de klacht. We hadden dit natuurlijk graag voor je opgelost.
    Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Tom

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen