Klacht Rabobank: als je geen betaalrekening wilt wordt je bij de rabobank als een tweederangs klant behandeld!

Termaat4

Ik heb mijn hypotheek bij de rabobank. Sinds begin dit jaar krijg ik geen rekeningoverzicht meer. Normaal gesproken kun je dan een account maken om deze online in te kunnen zien. maar dit kan bij mij niet omdat ik geen betaalrekening bij de rabo heb.
Hierover zijn er meerdere contacten geweest waarbij ik elke keer een ander verhaal kreeg. De laatste keer is er afgesproken dat het met het management zou worden besproken en de uitslag van dit gesprek via een email naar mij gestuurd zou worden. Dit was meer dan twee weken geleden.
Deze mail heb ik niet gekregen

ik wil, net als alle andere klanten, een account krijgen om mijn afrekeningen online te kunnen inzien.

Rabobank
    Beste heer,

Begrijpelijk dat u graag de hypotheek online in wil zien. Dat is ook zeker mogelijk! Via de volgende link kunt u met iDIN inloggen: http://rabo.nl/nnl3x8zx.

Ik lees graag of het gelukt is.

Tom
    Team webcare - Rabobank
    Termaat4

Om te beginnen heb ik geen IDIN, en ik weet ook niet wat dat is: Daar ging het nu juist om, die wilde men mij niet geven!!!!!!! Wel kon ik via een link met mijn andere bank inloggen maar dan krijg ik alleen algemene info over de hypotheek. Ik wil de maandelijkse afrekeningen inzien.
    Nu ben ik al voor de vierde keer van het kastje naar de muur gestuurd. Dit wordt door mij niet gewaardeerd.

Rabobank
    Beste heer,

Een alternatief voor iDIN heb ik helaas niet. Als u met uw betaalrekening klant bent bij ABN AMRO, SNS, ING, ASN, Triodos of RegioBank kunt u gebruik maken van iDIN. Met deze functie kunt u inloggen en uw hypotheek online inzien. Meer informatie over iDIN leest u op de website: https://www.idin.nl/.

Als u hier nog vragen over heeft, lees ik het graag.

Tom
    Team webcare - Rabobank

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren