Klacht Rabobank: Bankrekening geblokkeerd zonder reden

Enriceau

Mijn bankrekening is zonder reden geblokkeerd. Ik heb gebeld met de rabobank waar geen mensen aanwezig waren in het weekend om dit op te lossen. Na het weekend zouden er mensen beschikbaar zijn. Ik heb opgebeld om het op te lossen maar er kon geen afspraak gemaakt worden. 'vandaag of morgen wordt u gebeld om een afspraak te maken'. Ik kan niet bij mn geld. Ik moet boodschappen doen, ik moet mn rekeningen betalen maar de rabo geeft niks om haar klanten.

Haal de blokkering van mijn bankrekening af zodat ik naar een andere bank kan gaan.

Beste heer,

Wat lastig dat uw rekening is geblokkeerd. Ik begrijp dat u graag wil weten wat hier de reden van is. Helaas kan ik ook niets voor u betekenen. U zult af moeten wachten tot er contact met u is opgenomen.

Enriceau
    Hier heb ik vrij weinig aan. Het is crimineel wat jullie doen.
    Beste heer,

U heeft hier inderdaad helemaal niets aan. Het is erg spijtig, maar u zult af moeten wachten.

Beste heer,

Heeft u inmiddels al een afspraak op kantoor gehad?

Beste heer,

Ik heb geen reactie meer van u ontvangen. Daarom sluit ik de klacht. U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen via 088 722 66 00.

Team webcare - Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?