Klacht Rabobank: Bankrekening geblokkeerd zonder reden

Klachtnummer
# 368974
Gebruiker
Enriceau
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn bankrekening is zonder reden geblokkeerd. Ik heb gebeld met de rabobank waar geen mensen aanwezig waren in het weekend om dit op te lossen. Na het weekend zouden er mensen beschikbaar zijn. Ik heb opgebeld om het op te lossen maar er kon geen afspraak gemaakt worden. 'vandaag of morgen wordt u gebeld om een afspraak te maken'. Ik kan niet bij mn geld. Ik moet boodschappen doen, ik moet mn rekeningen betalen maar de rabo geeft niks om haar klanten.

De oplossing

Haal de blokkering van mijn bankrekening af zodat ik naar een andere bank kan gaan.

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer,

    Wat lastig dat uw rekening is geblokkeerd. Ik begrijp dat u graag wil weten wat hier de reden van is. Helaas kan ik ook niets voor u betekenen. U zult af moeten wachten tot er contact met u is opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team webcare - Rabobank
  2. Auteur
    Enriceau
    Datum
    Hier heb ik vrij weinig aan. Het is crimineel wat jullie doen.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer,

    U heeft hier inderdaad helemaal niets aan. Het is erg spijtig, maar u zult af moeten wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team webcare - Rabobank
  4. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer,

    Heeft u inmiddels al een afspraak op kantoor gehad?

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team webcare - Rabobank
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer,

    Ik heb geen reactie meer van u ontvangen. Daarom sluit ik de klacht. U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen via 088 722 66 00.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team webcare - Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen