Klacht Rabobank: Brieven spam naar vorige bewoner blijft komen.

Klachtnummer
# 291839
Gebruiker
Matthss
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij blijven brieven ontvangen gericht aan de vorige bewoner en zijn erven terwijl deze al bijna 2 jaar geleden is overleden. Wij hebben al tientallen brieven retour gestuurd en 3x gebeld met de Rabobank, er wordt dan belooft dat het wordt opgelost, maar we blijven brieven krijgen.

De oplossing

Geen brieven meer sturen die niet aan ons gericht zijn.

3 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste Matthss,

    Goed dat u contact met ons opneemt hierover. Het is zeker niet de bedoeling dat u post ontvangt die niet voor u bestemd is. Excuses dat de toezending nog niet is stopgezet.

    Ik heb hierover inmiddels een klacht ingediend. Een van mijn collega’s neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Els
    Team webcare Rabobank
  2. Auteur
    Matthss
    Datum
    Telefonisch contact gehad, volgens het systeem zouden we deze post niet moeten ontvangen. Hopelijk is vanaf nu ook het geval, we wachten het af.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank u voor uw reactie.

    Goed om te lezen dat er contact is geweest en dat het nu is opgelost.

    Wens ik u een fijne dag verder.

    Els
    Team webcare Rabobank


Ook een klacht indienen over Rabobank?