Klacht Rabobank: Dit kan en mag niet

Klachtnummer
# 554854
Gebruiker
H.j.j. Brouwers
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Opzegging Hypotheek,zonder aanleiding,afdeling royeren klanten
terwijl je aflossing en rente maandelijks betaald

De oplossing

Het resterend bedrag wat afgelost wordt al met een hogere rente vergoed
dus dat is al punt van onrechtvaardig (zo zie ik het)

10 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw,

    U geeft aan dat uw hypotheek is opgezegd, zonder enige aanleiding. U geeft aan dat u gewoon maandelijk uw aflossing en rente heeft betaald.

    Het is mij helaas niet helemaal duidelijk. Wat is er precies gebeurd en wat zou u graag als oplossing zien?

    Alvast dank voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Dylan
    Team Webcare - Rabobank
  2. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dat klinkt erg lastig allemaal. Wat geven mijn collega's aan als reden van het opzeggen van uw hypotheek?

    Met vriendelijke groet,
    Dani
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  3. Auteur
    H.j.j. Brouwers
    Datum
    Hallo
    ze willen af van mij,kleiner bedrijf,en onvoldoende resultaat
    je krijgt een brief dat er een overstand is
    dat zou een rente verhoging mogelijk betekenen
    Nu een mail ,zien geen verbetering?
    dat ze je eruit willen hebben
    terwijl ik altijd rente en aflossing betaald heb
    groet
    René
  4. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw,

    Een lastige situatie. Ik begrijp van uw accountmanager dat hierover contact met u gepland staat op 21 september.

    Ik adviseer om dit verder met haar te bespreken, zij geeft graag toelichting op al uw vragen.

    Met vriendelijke groet,

    Liesbeth - Team Webcare

    Rabobank Nederland

    Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    H.j.j. Brouwers
    Datum
    Wil dat ze mij als kkant behouden,heb geen alternatief !
    Dat ik een hogere rente betaal,dat is de consquentie
  6. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Zou u dit vandaag tijdens het gesprek met mijn collega van de betreffende afdeling willen bespreken?

    Met vriendelijke groet,

    Debbie
    Team Webcare – Rabobank Nederland
  7. Auteur
    H.j.j. Brouwers
    Datum
    Vandaag contact met rabobank,gaat via een medewerker ZLTO,die een oplossing wil
  8. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Wat bedoelt u precies met uw bericht? Is er inmiddels contact geweest?

    Met vriendelijke groet,

    Dylan
    Team Webcare – Rabobank Nederland
  9. Auteur
    H.j.j. Brouwers
    Datum
    Nog geen contact,komt door afspraak tandarts,maar als goed is neemt zlto contact op met rabo afd. naar de uitgang!
  10. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Fijn dat er vandaag contact gaat zijn. Ik wil u dan aanraden het dan verder te bespreken. Wat bedoelt u precies met 'naar de uitgang'?

    Met vriendelijke groet,

    Dylan
    Team Webcare – Rabobank Nederland

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen