Opgelost door Rabobank: Ga zo door met service te zien als kostenpost...................zoals de Rabobank doet in praktijk,

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 555804
Gebruiker
Broks
Datum
3 reacties

Details

De klacht

zeer slechte bereikbaarheid.............oftewel onbereikbaar.
Via chat geprobeerd en idem, druk, druk, druk, geen mensen..................geen service.

De oplossing

Normaal zoals het behoort. Gewoon geen geld besteden aan mooie misleidende reclame maar mensen in dienst nemen die nog het woord service kennen in de praktijk.

3 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over onze bereikbaarheid. Het kan momenteel inderdaad op sommige momenten druk zijn. We werken hard om dit zoveel mogelijk te voorkomen, dit doen wij onder andere middels het inwerken en in dienst nemen van nieuw personeel.

    Wanneer heeft u geprobeerd om contact met ons te zoeken en waarvoor precies?

    Ik kijk dan graag hoe we u verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Dylan
    Team Webcare - Rabobank
  2. Auteur
    Broks
    Datum
    Beste Dylan,
    Dit is meer dan vervelend, want ik ben gebeld door de Rabobank i.v.m. het opzeggen van 2 verzekeringen. Eigenlijk om min of meer dezelfde reden, geen service, een snel papieren antwoord waar ik niets mee kan. Dus vandaar dat ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Ik zal hieronder het antwoord plakken wat ik ontving op mijn vraag. Ik noem dit geen klantenservice maar doe het zelf service. ( en daar is Interpolis te duur voor )

    Hieronder het antwoord wat ik ontving van Mevrouw Vanessa Van Diepen.

    Beste mevrouw van Erp,

    Bedankt voor uw vraag.
    Ik kan mij voorstellen dat het onlogisch klink maar de dekking is er wel voor deze situaties. Via google zie ik toch dat dit kan gebeuren. Als u dit wilt weten verwijs ik u naar google zodat u deze artikelen kan lezen.

    Hopelijk bent u zo voldoende geïnformeerd.


    Nee, ik ben dus helemaal niet geinformeerd, ik ben verwezen en dat is heel iets anders.
    Daarnaast heb ik gisterenmiddag ( 15 sept. ) bijna een half uur in de wacht gestaan van 13.34 tot 14.00 uur.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemorgen,

    Dank voor de toelichting.

    Ik zie dat mijn collega al heeft geantwoord over de slechte bereikbaarheid.
    Wat betreft uw toelichting: ik zie het antwoord van mijn collega op uw vraag. Omdat ik uw vraag niet ken, is het lastig beoordelen wat er met het antwoord bedoeld wordt.
    Bovendien ben ik geen verzekeringsadviseur.

    Is het een idee dat u reageert op de mail die mijn collega heeft gestuurd met verzoek om contact hierover?

    Met vriendelijke groet,

    Liesbeth - Team Webcare
    Rabobank Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Broks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen aangeboden oplossing ik heb zelf wederom contract gezocht met de Rabobank.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen