Opgelost door Rabobank: Geen klantgerichte en flexibele instelling

content Opgelost
r

Voor onze zomervakantie een annuleringsverzekering afgesloten op 1 februari.
We gaan op vakantie op 9 juli, maar door onoplettendheid van mijn kant ( deze verzekering is onderdeel van mijn al eerder afgesloten doorlopende reisverzekering) heb ik deze laten ingaan op 1 juli ipv 1 februari. Een annuleringsverzekering afsluiten die pas een paar dagen ingaat voordat je op vakantie gaat heeft volgens mij niet zoveel zin.... dus contact gehad met de rabobank om deze aan te passen naar 1 maart. Dit kan echter niet meer, ik kan alleen nog een twee keer zo dure andere verzekering afsluiten...

zeer teleurgestelde bijna ex rabo klant

alsnog aanpassen

Beste heer Klunder,

Wat ontzettend jammer dat u de verkeerde begindatum heeft ingevuld voor de doorlopende annuleringsverzekering. De verzekering is via een geautomatiseerd proces afgesloten dus dit wordt niet handmatig verwerkt. Zorgplicht wordt gehanteerd op het moment dat wij u hierin adviseren. Wij weten niet op welke datum u uw reis heeft geboekt op het moment dat u online de verzekering sluit. Interpolis is degene die hier uiteindelijk over beslist of dat de polis wordt aangepast. Wat ik voor u kan doen is een klacht aanmaken en deze doorzetten naar uw lokale Rabobank. Ik lees graag of u hier gebruik van wil maken.

Tamara-Webcare

r
    Graag, ik heb de situatie uitgelegd en interpolis wil niet aanpassen volgens de rabobank.
    Rabobank
    Uitstekend. Dan dien ik een officiële klacht in voor u. Naar aanleiding daarvan zal een collega van uw Rabobank kantoor hierover contact met u opnemen.

Mocht u nog vragen hebben, dan lees ik het graag.

Els -Team Webcare

r
    Na contact met Rabobank naar tevredenheid opgelost.

r

Ook een klacht indienen over Rabobank?