Klacht Rabobank: Geen menselijke maat blijf weg bij deze bank .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 663658
Gebruiker
Gebruiker1679166199
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Het is de meest on empathische bank in Nederland totaal geen menselijke maat . Een zware bkr notering gekregen toen ik in coma in het ziekenhuis lag cq dus hier geen invloed op heb en ze verwijderen hem gewoon niet ..

Gewenste oplossing

Verwijder bkr
Geboden oplossing
Blijf weg bij deze bank . Ze zullen nummer Emphatie tonen . Sterkte mensen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste meneer De Jong,

    Wat erg om te lezen dat u in het ziekenhuis heeft gelegen, ik hoop dat nu alles goed met u gaat.

    Als u uw betalingsverplichtingen niet nakomt dan zijn wij als kredietverstrekker verplicht om dit aan het BKR te melden. Bij een onterechte registratie kunt u dit aangeven. Heeft u hierover contact opgenomen met ons?


    Lindsy
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Gebruiker1679166199
    Datum
    Ls,

    U leest niet : hoe kan ik aan betalingsverplichtingen voldoen als ik in coma lig , vervolgens een zware notering en deze wordt ondanks vele pogingen niet verwijderd geen enkele menselijk maar dus . Ik zal dit wereldkundig maken .

    Mvg,
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Ik begrijp dat u in die tijd niet aan uw betalingsverplichtingen kon voldoen.

    Heeft u hierover contact met ons gehad of met BKR zelf?
  4. Auteur
    Gebruiker1679166199
    Datum
    Ls,

    Zoals ik met bovenstaand bedoelde ja : alles geprobeerd van eigen initiatief tot dure juristen .
    Maar goed als maar heel veel mensen hiervan af weten , hopelijk weerhoud dat men ervan bij de Rabobank te bankieren .

  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wat jammer om te lezen dat u het zo heeft ervaren na alles wat u heeft meegemaakt.

    Ik lees dat u schrijft dat er contact met ons is geweest en dit niet de gewenste uitkomst heeft gehad. U bent vrij om uw klacht aan het Kifid voor te leggen dan zullen zij dit beoordelen.

    Met vriendelijke groet,

    Suze
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen