Klacht Rabobank: Geen nieuwe pas ontvangen..
Details
Klacht
Ik heb een betaalrekening met Rabobank maar woon op dit moment in het buitenland. Nu is mijn pas verlopen en kan ik niet meer inloggen of een nieuwe pas aanvragen. Ik heb een duitse paspoort dus kan ik sws al niets dat alleen met een nederlandse ID kan. Ik heb rabobank hierover gebeld en zij hebben gezegd dat de pas automatisch wordt verstuurd. Die kwam dus nooit maar de medewerker wilde ook niet kijken of het daadwerkelijk was verstuurd en wees er alleen maar op dat het altijd automatisch gaat. Ik moet rekeningen betalen maar dat kan nu dus niet. Omdat alles via de telefoon is, mag ook niets. Verder kan ik ook geen email vinden om zo contact op te nemen. Eigenlijk wil ik mijn rekening opzeggen maar zelfs dit kan dus niet zonder een nieuwe pas...Gewenste oplossing
Het zou fijn zijn als iemand mij een nieuw pas kan opsturen sinds mijn oude is verlopen.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.