Klacht Rabobank: Geen nieuwe pas ontvangen..

Klachtnummer
# 651597
Gebruiker
VijfdeLeeuw#747
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een betaalrekening met Rabobank maar woon op dit moment in het buitenland. Nu is mijn pas verlopen en kan ik niet meer inloggen of een nieuwe pas aanvragen. Ik heb een duitse paspoort dus kan ik sws al niets dat alleen met een nederlandse ID kan. Ik heb rabobank hierover gebeld en zij hebben gezegd dat de pas automatisch wordt verstuurd. Die kwam dus nooit maar de medewerker wilde ook niet kijken of het daadwerkelijk was verstuurd en wees er alleen maar op dat het altijd automatisch gaat. Ik moet rekeningen betalen maar dat kan nu dus niet. Omdat alles via de telefoon is, mag ook niets. Verder kan ik ook geen email vinden om zo contact op te nemen. Eigenlijk wil ik mijn rekening opzeggen maar zelfs dit kan dus niet zonder een nieuwe pas...

Gewenste oplossing

Het zou fijn zijn als iemand mij een nieuw pas kan opsturen sinds mijn oude is verlopen.

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemorgen meneer/mevrouw,

    Wat een lastige situatie zeg!

    Wanneer u verhuist, bent u verplicht om deze gegevens aan ons door te geven. Wij moeten namelijk over de juiste gegevens van onze klanten beschikken. Ik begrijp dat u dus in het buitenland woont, maar dit adres nooit aan ons is doorgegeven, hierdoor is de vervangende betaalpas dus gegaan naar het adres bekend bij ons. Wij versturen deze namelijk altijd automatisch +/- 3 maanden voordat de oude betaalpas verloopt.

    Ik wil u adviseren ons een mail te sturen via particulieren@rabobank.nl en daar het verhaal uit te leggen. Stuur direct een geldig legitimatiebewijs mee en uw telefoonnummer en dan kijken mijn collega's graag of ze u zo verder kunnen helpen.

    Gaat dat lukken zo voor u?

    Met vriendelijke groet,

    Dylan
    Team Webcare - Rabobank Nederland

  2. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Helaas hebben we geen reactie meer van u ontvangen. Is het gelukt om een e-mail te sturen zoals mij collega had geadviseerd?

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen