Klacht Rabobank: Geen reactie al 5 maanden.!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401042
Gebruiker
Ozzyruz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 5 maanden bezig om onterecht BKR te laten verwijderen, en al 1 maand positief op rekening en kan geen gebruik maken en ook niet beëindigd

De oplossing

Snel mogelijk terug koppeling. Dat het recht wordt gezet.

1 reactie

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Uit uw bericht maak ik op dat u op dit moment geen gebruik kunt maken van uw rekening, klopt dat?
    Wanneer de registratie volgens u onterecht is lijkt het me verstandig dit te bespreken met uw lokale bank. Mocht het nodig zijn dan kan mijn collega u doorverbinden met de BKR desk voor meer informatie.

    Wellicht kunt u mij wat meer vertellen over uw situatie?
    Wat is bijvoorbeeld de reden dat u op dit moment geen toegang heeft tot uw rekening?

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare - Rabobank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ozzyruz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zit nog steeds te wachten.!! Nu hebben ze zelf een nieuw aanvraag ingediend waardoor ik nogmaals 7 weken moet wachten..!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Rabobank?