Klacht Rabobank: Geld overgeboekt naar verkeerd rekeningnummer

Klachtnummer
# 150606
Gebruiker
Maartje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vanaf mijn ING rekeneing per ongeluk geld overgemaakt naar een verkeerd rekeningnummer van de Rabobank.

De oplossing

Graag mijn geld teruggestort van de houder van het bankrekeningnummer of de NAW gegegevens van de rekeninghouder zodat ik deze benaderen

1 reactie

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste Maartje,

    Ik snap jouw frustratie. Niets is vervelender dan geld te versturen naar een verkeerd rekeningnummer. Gelukkig kan jouw eigen bank je hier verder mee helpen. De procedure voor een foutieve overboeking is namelijk om contact te zoeken met de eigen bank. De ING start vervolgens een onderzoek en neemt contact op met de Rabobank. Vervolgens gaan beide partijen op zoek naar een oplossing.

    Mocht je daar nog aanvullende vragen over hebben, dan lees ik dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Marieke


Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen