Klacht Rabobank: GoudenHanddrukSparen. Brief van Rabobank onbekend bij al onze contactpersonen !

rob daniels

Gisteren ontving ik van de Rabobank een brief met als onderwerp "uw goudenhanddruk tegoed opnemen met fiscaal voordeel".
Deze brief wordt afgesloten met de zin "neem gerust contact op met mij, via telefoonnummer (020) 777 8899" en de brief is ondertekend door Sander Koetzier, adjunct directeur Private Banking.
Vanochtend zijn wij de hele ochtend bezig geweest contact te zoeken met de heer Koetzier maar deze blijkt niet aanwezig/ onbereikbaar. Alle andere medewerk(st)ers van de Rabobank die wij aan de lijn hebben gehad, inclusief de assistent van onze Account manager zijn NIET op de hoogte van de inhoud van de brief noch van het feit dat een dergelijke brief verstuurd is !
Onze klacht lijkt mij duidelijk; de dringende vraag is: welke stappen moeten wij ondernemen om zsm gebruik te maken van deze regeling ?

Graag zsm antwoord op mijn dringende vraag !

Rabobank
    Beste heer Daniels,
    Goed nieuws! Sinds 11 maart 2015 zijn wij actief op Klachtenkompas. U hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het ons dan weten! Dan gaan we het samen oplossen.
    Rabobank
    rob daniels
    veel te traag en onvoldoende antwoord ontvangen.