Klacht Rabobank: Helaas neemt niemand proactief de verantwoordelijkheid om te communiceren en klachten op te lossen

Ikwilgewoongeholpenworden

Ik probeer al 9 maanden een zakelijke rekening anders te organiseren. Vele toezeggingen zijn er al gedaan, spoedprocedure opgestart, op advies een klacht ingediend en vele contactpersonen verder en tot op heden nog steeds geen oplossing.

De problemen wel gewoon oplossen en afspraken nakomen.

Beste heer/mevrouw,

Begrijpelijk dat u hier op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt en graag zo snel mogelijk een oplossing wenst. U geeft aan dat u herhaaldelijk contact gehad heeft en ook een klacht heeft ingediend. Wat is er naar aanleiding van dit contact met u besproken?

Is duidelijk waarom de afhandeling van uw aanvraag zoveel tijd in beslag neemt en is er een indicatie gegeven hoelang dit nog zou kunnen duren?

Debbie
    Team Webcare – Rabobank Nederland
    Ikwilgewoongeholpenworden
    Een goede morgen Debbie. Bedankt voor je reactie .

Ik zou al meerdere malen teruggebeld worden, helaas…. En ja de indicatie is diverse malen gegeven! Ook erg teleurstellend, veel toezeggingen en geen actie. En als ondernemer zit ik klem!
    Goedemiddag meneer/mevrouw,

Begrijpelijk dat dit het gevoel geeft dat u klem zit, zeker als er beloftes zijn gedaan dat u zou worden teruggebeld. Wanneer heeft u voor het laatst een collega gesproken? En kunt u toelichten wat de reden is dat het zo lang zou duren? Uiteraard kunt u hiervoor ook een privé bericht sturen of benaderen via een (privébericht op social media).

Willemijn
    Webcare Rabobank Nederland
    Goedemorgen!

Helaas hebben we geen reactie meer van u ontvangen.

Kunnen we u nog ergens mee helpen?

Peet
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Ook een klacht indienen over Rabobank?