Klacht Rabobank: Helaas neemt niemand proactief de verantwoordelijkheid om te communiceren en klachten op te lossen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 690322
Gebruiker
Ikwilgewoongeholpenworden
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik probeer al 9 maanden een zakelijke rekening anders te organiseren. Vele toezeggingen zijn er al gedaan, spoedprocedure opgestart, op advies een klacht ingediend en vele contactpersonen verder en tot op heden nog steeds geen oplossing.

Gewenste oplossing

De problemen wel gewoon oplossen en afspraken nakomen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Begrijpelijk dat u hier op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt en graag zo snel mogelijk een oplossing wenst. U geeft aan dat u herhaaldelijk contact gehad heeft en ook een klacht heeft ingediend. Wat is er naar aanleiding van dit contact met u besproken?

    Is duidelijk waarom de afhandeling van uw aanvraag zoveel tijd in beslag neemt en is er een indicatie gegeven hoelang dit nog zou kunnen duren?

    Met vriendelijke groet,

    Debbie
    Team Webcare – Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Ikwilgewoongeholpenworden
    Datum
    Een goede morgen Debbie. Bedankt voor je reactie .

    Ik zou al meerdere malen teruggebeld worden, helaas…. En ja de indicatie is diverse malen gegeven! Ook erg teleurstellend, veel toezeggingen en geen actie. En als ondernemer zit ik klem!
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw,

    Begrijpelijk dat dit het gevoel geeft dat u klem zit, zeker als er beloftes zijn gedaan dat u zou worden teruggebeld. Wanneer heeft u voor het laatst een collega gesproken? En kunt u toelichten wat de reden is dat het zo lang zou duren? Uiteraard kunt u hiervoor ook een privé bericht sturen of benaderen via een (privébericht op social media).

    Met vriendelijke groet,

    Willemijn
    Webcare Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen!

    Helaas hebben we geen reactie meer van u ontvangen.

    Kunnen we u nog ergens mee helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Peet
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen