Klacht Rabobank: Help

beste rabobank

Ik heb 4 weken geleden een verzoek aangevraagd om een negative registratie te laten verwijderen voor een bedrag van 360 euro uit 2014 ergens is er iets mis gegaan waardoor ik hier niet op de hoogte van was nu heb ik alles van mijn kant gedaan om dit te herstellen helaas heb ik vandaag gehoord dat deze verzoek pas vandaag is ingedien en het nog 4-9 welen kan gaan dure
Mijn vriendin is werkloos geworden en we hebben 3 kinderen samen en ik moet hun onderhouden ik ondervind zware hinder in mijn leven door deze registratie dit volgt mij al sinds 2014 en ben het wel zat om steeds maar tegen een muur op te moeten lopen
Ik heb in mijn leven nog nooit een lening gehad en dit is bijna absurd graag jullie advies

Verwijder mijn registratie alstublieft

Beste heer,

Heel vervelend om te lezen dat u zo veel last heeft van deze BKR notering. Het is dan ook spijtig dat u zo lang moet wachten tot er actie ondernomen kan worden om deze te verwijderen. Helaas kan ik hierin niets voor u betekenen. Het is dusdanig druk dat de behandeling langer duurt dan u van ons mag verwachten. Mijn excuses hiervoor, maar ik kan dit niet versnellen. Ik wil u vragen om het antwoord van mijn collega's af te wachten.

Beste heer,

Helaas heb ik geen reactie meer van u ontvangen. Graag lees ik of u nog vragen heeft over de BKR notering.

Beste Tom

Op wat moet ik reageren
    Je zegt in je vorige reactie dat je niks voor me kan betekenen en niks kan versnellen
    Ik vind het onacceptabel hoe er is omgegaan met deze kwestie
    Meerdere collegas hebben de telefoon gewoon opgehangen
    En weigeren uitspraak te doen over waarom mijn aanvraag 4 weken onder het stof heeft gelegen zonder opgepakt te worden en het feit dat mijn procedure na dat ik 10 keer heb moeten bellen niet met terugwerkende kracht is afgehandeld
    De belangen van de bank wegen niet op tegen de hinder die ik ondervind door deze registratie die niet eens bekend was bij mij.

Lijkt mij vrij duidelijk dat ik dan geen reactie meer heb

W. Ossaily
    Beste heer,

Ik begrijp uw teleurstelling. Ik vroeg me alleen af of u nog vragen had over het proces. Mocht dat het geval zijn, dan lees ik het alsnog graag.

Beste heer,

Ik heb helaas geen reactie van u ontvangen. Heeft u hier nog vragen over?

W.o
    Probleem is al opgelost bedankt geen verdere vragen

Ook een klacht indienen over Rabobank?