Klacht Rabobank: Het is onbegrijpelijk dat als er geen "gevoel" bij is je hard aangepakt word

Klachtnummer
# 350272
Gebruiker
Japie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een lange periode, die veel geld heeft gekost, buiten onze schuld om, draaien we ondertussen alweer dik 2 jaar met positieve cijfers ondanks dat we nog wat gaten moeten dichten.Toch een finacering van 50000 aangevraagd om wat specifieke dingen aan te pakken.. Afgewezen. Maar er wordt ineens gevonden dat we in special beheer thuis horen, tewijl we met nette cijfers draaien. En er wordt om meer verpanding gevraagt ondanks dat de verpanding die er nu is een zeer ruime dekking geeft. Opgeven reden, de persoon heeft geen gevoel met wat wij doen. Het is ons mondeling mede gedeeld. Wordt nog op papier toegestuurd.

De oplossing

We zouden graag zien dat ons bedrijf als 1 geheel wordt gezien in plaats van 2 waarvan de Rabo maar 1 deel van beoordeeld

1 reactie

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Best heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Als ik het goed begrijp heeft u een financiering aangevraagd en deze is helaas afgewezen met als reden dat u onder Bijzonder beheer valt. Daarnaast geeft u aan dat de reden voor afwijzing heeft te maken met de persoon die geen gevoel heeft met wat jullie doen. Klopt dit?

    Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren. Wat ik voor u kan betekenen is een klacht terugkoppelen naar de desbetreffende afdeling zodat uw gevoel kenbaar wordt gemaakt. Daarnaast kan ik een verzoek indienen om nogmaals een gesprek met u aan te gaan. Graag zie ik uw reactie tegemoet.


    Met vriendelijke groet,

    Tamara-Team Webcare
    Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen