Opgelost door Rabobank: Ik kan geen rekening openen omdat ik ooit klant ben geweest ???

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 620371
Gebruiker
Roocklaan42
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik heb vandaag geprobeerd om een raborekening te openen en dat ging via de app zoals dat moet tot 4 keer toe mis. Ik heb 4 verschillende medewerkers aan de lijn gehad en steeds mn hele id gegevens en alle andere informatie die daarvoor nodig was doorgegeven. Omdat ik ooit klant ben geweest kan ik nu geen rekening openen zonder te vertellen waarom ik een rekening wil openen.....Kreeg een zeer kort in de kar pratende mevrouw als laatste aan de lijn en toen ben ik kwaad geworden, waarop zij zei ik beeindig dit gesprek. Ik ben dus zeer onteverden, gewoon kwaad nu over de wijze waarop dit is gegaan. Op hun site zeggen ze binnen drie minuten een rekening openen, welnu, het heeft mij een dagdeel gekost. Iki wil dus een officiele klacht indienen tregen de Rabobank en u mag mijn gegevens daar gerust voor hebben indien nodig.

Gewenste oplossing

klacht indienen bij Rabobank.
Geboden oplossing
Ok, dankuwel!
Status
opgelost
Beoordeling
content

6 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,

    Erg vervelend om te lezen dat het openen van een rekening niet zo makkelijk gaat als dat u verwacht en gehoopt had!

    En dat het contact voor u niet prettig is verlopen.

    Zal ik ervoor zorgen dat een collega u belt en dat we dan kijken wat uw wensen zijn en wat wij hierin kunnen betekenen?

    Met vriendelijke groet,

    Petra
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Roocklaan42
    Datum
    Beste Petra, ik heb afgelopen maandag opnieuw de id check en aanvraagprocedure gedaan en kreeg weer een mail dat ik met uw bank moest bellen. Kreeg toen ene Erik aan de lijn en die heeft mij prima te woord gestaan en een aanvraag voor een rekening naar de afdeling acceptatie doorgezet. Als het goed is krijg ik dus nu een rekening met bankpas. Ik weet alleen niet hoelang dat duurt.
    Een collega van u mag mij gerust bellen, maar als ik mn rekening met pas krijg is eea wat mij betreft afgedaan.
    Groeten Paul Janssens
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste meneer Janssens,

    Goed om te lezen dat er inmiddels opnieuw contact is geweest en er nu het een en ander in gang gezet is.

    Omdat er onlangs contact geweest is met mijn collega en het proces loopt, weet ik niet of het veel toevoegt als ik op dit moment nogmaals een andere collega vraag om u te bellen.

    Is het een idee om het te monitoren en af te wachten of de stukken van de rekening en de betaalpas op korte termijn uw kant op komen? Heeft u al iets van een bevestiging ontvangen?

    Uiteraard kunnen we altijd alsnog actie ondernemen als blijkt dat het niet goed verloopt.

    Met vriendelijke groet,

    Willemijn
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Roocklaan42
    Datum
    Dag Willemijn, ik heb nog geen bevestiging ontvangen over mn aanvraag, kunt u dat bij de afdeling acceptatie misschien nagaan?
    Het heeft nu inderdaad geen zin dat en andere collega van u mij belt.
    Met vriendelijke groet Paul Janssens
  5. Auteur
    Roocklaan42
    Datum
    Ik zie dat deze site de berichten dubbel verstuurd...
  6. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Ik heb even intern het een en ander voor u nagevraagd en momenteel ligt de aanvraag nog bij de afdeling acceptatie. Helaas is daar een behoorlijke werkvoorraad waardoor het even kan duren voordat u een bericht ontvangt.

    Ik wil u dus vragen om nog even geduld te hebben en we blijven het monitoren voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Willemijn

    Team Webcare - Rabobank Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen