Klacht Rabobank: ingestuurde klachten zijn weg en klachtafhandeling wordt niet opgepakt door Rabobank Nederland ook niet door Webcare ploeg

Klachtnummer
# 105187
Gebruiker
Pietje78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Duidelijk de klacht uitgelegd bij webcare medewerker die weer verwijst naar het KIFID. ingestuurde klachten kunnen niet weg zijn en dienen alsnog opgepakt te worden.

De oplossing

oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste mevrouw,De klacht is niet kwijt, deze is intern al opgepakt. Helaas is de oplossing niet naar uw tevredenheid. Nadat wij contact met u en uw kantoor hebben gelegd, moeten wij helaas constateren dat de enige logische stap is om naar het KiFiD te stappen. Met vriendelijke groet,
    Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen