Klacht Rabobank: Interpolis incasseerde jarenlang onterecht premie van mijn rekening door een fout van de Rabobank
Details
Klacht
Mijn dochter heeft , naar nu blijkt en zoals is bevestigd door de Rabobank, jaren geleden aan de balie van de Rabobank een verzekering afgesloten. Blijkbaar heeft de Rabobank destijds mijn rekeningnummer op het contract gezet i.p.v. het rekeningnummer van mijn dochter. Ik heb hier echter niet voor getekend en ben hierover nooit over geïnformeerd. Bij toeval ontdekte ik deze maandelijkse incasso van 8,05 euro die ik dan ook heb gestorneerd.Ik heb gevraagd om een kopie van het contract waar blijkbaar mijn rekeningnummer op staat, om zelf te kunnen zien dat de bewering van de Rabobank klopt. Ik krijg echter geen contract omdat ik blijkbaar geen partij ben? Ik vind dat ik wel partij ben aangezien het mijn rekening betreft en ik ook de benadeelde en klagende partij ben.
Vervolgens heb ik mijn dochter gevraagd om een kopie van het contract op te vragen, maar ook mijn dochter wordt een kopie van het contract onthouden.
Mijn dochter wil meewerken maar wil ook eerst het contract inzien.
Gewenste oplossing
Ik wens allereerst een kopie van het betreffende contract te krijgen zodat ik deze feiten kan controleren. Dit is ook de wens van mijn dochter.Vervolgens wil ik van de Rabobank alle onterechte incasso overgemaakt hebben op mijn rekening.
De Rabobank wenst alleen maar het teveel betaalde terug te storten als ik aangifte doe bij de politie? Mijn dochter heeft in mijn ogen niets strafbaars gedaan want dit is blijkbaar aan haar aandacht ontglipt.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.