Klacht Rabobank: klantonvriendelijk. net goed luisteren naar de wensen van de klant

Ahmet Poyraz

1 dag later werd ik gebeld dat ik langs moet gaan bij kantoor om me te legitimeren.
dag later naar kantoor gegaan verhaal uitgelegd.

Toen ik minderjarig was had ik een rekening bij Rabo en heb gezegd dat ik die weer wil gebruiken als dat kan.
en heb ook uitgelegd hoezo ik dat wil, namelijk omdat ik gebruik wil maken van rabo doelsparen.

dat was geen goede reden vond de werknemer van rabobank.
omdat andere banken ook spaarrekeningen hebben.

ik heb toen uitgelegd dat ik bewust voor doelsparen kies omdat ik dan geen geld kan pinnen voor een bepaalde tijd maar wel geld kan storten.
en dat bij andere banken niet tussentijds gestort kan worden op een spaarrekening met looptijd.

Medewerker Rabo zei: ik ken de andere banken niet maar ze zullen vast wel iets hebben wat op rabo doelsparen lijkt. als je een rekening bij de rabobank wilt moet je volledig overstappen.
met een overstapservice.

maar dat is nou juist precies de reden dat ik voor rabo doelsparen kies.
ik wil een rekening bij rabobank zodat ik daar geld naar toe kan overmaken en niet ga gebruiken voor een langere tijd.

Ik snap niet hoezo daar moeilijk over word gedaan
of mijn loon nou wel of niet op rabo word gestort ik moet tog maandelijkse kosten betalen voor de betaalrekening .

graag een betaalrekening.
zodat ik gebruik kan maken van rabo doelsparen.

Ik hoef ook geen rente over mijn spaargeld.
enige wat ik wil is een rabo doelsparen rekening zodat ik geld kan storten maar niet kan pinnen voor een bepaalde looptijd.

Als het mogelijk is om een rekening te krijgen dan graag via een kantoor uit Arnhem zodat ik niet met de zelfde persoon aan tafel hoef te zitten uit VELP GLD

Beste heer,

Jammer om te lezen dat u niet de mogelijkheid heeft gekregen om een Doelspaarrekening bij ons te openen. Het wordt met uit uw verhaal niet helemaal duidelijk of u ook een betaalrekening bij ons wil openen of alleen een Doelsparen? Dat laatste is namelijk inderdaad niet mogelijk.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Ahmet Poyraz
    Ik wil inderdaad een betaalrekening openen zodat ik gebruik kan maken van doelsparen.
    maar ik vind het niet nodig om dan gebruik te maken van een overstapservice.

maar dat was verplicht volgens de medewerker waarmee ik gespoken heb.

ik vind het een raar verhaal omdat geen ene bank dat verplicht en ik ken zelf ook mensen die een rekening bij de Rabobank hebben en bij ABN amro.

Ahmet Poyraz
    Dat kun je ook terug lezen bij mijn klacht in de eerste zin

''ik heb via internet een betaalrekening aangevraagd zodat ik gebruik kan maken van rabo doelsparen.''
    Ahmet Poyraz
    Bij de gewenste oplossing staat het trouwens ook.
    Beste heer,

Bedankt voor uw toelichting. Ik zal iemand telefonisch contact met u op laten nemen om alsnog een rekening te openen. Zoals u al terecht aangeeft, u hoeft niet met al uw bankzaken naar ons over te stappen om een Doelspaarrekening te openen.

Zou u mij op de hoogte willen houden of er contact met u is opgenomen?

Ahmet Poyraz
    Ivm een belangerijke afspraak ben ik vandaag pas na 14.00 uur bereikbaar.
    Beste heer,

Ik zal het voor u doorgeven.

Ahmet Poyraz
    Ik ben gebeld door de Rabobank maar was op dat moment aan het werken.
    is het mogelijk om Morgen (Vrijdag 22 februari tussen 3 en 4 uur gebeld te worden?

Beste heer,

Het is niet mogelijk om een specifiek tijdstip door te geven aan mijn collega. U kunt zelf terugbellen op een geschikt tijdstip of u mag langskomen op kantoor om de rekening te openen.

Team webcare - Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?