Opgelost door Rabobank: Koop blokkade

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 528724
Gebruiker
Cikociko
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Koop blokkade

De oplossing

Uitleg geven

9 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemorgen meneer/mevrouw,

    Kunt u mij wat meer toelichting geven over de situatie? Ik lees alleen "koop blokkade" en dit is voor mij te weinig informatie om te kunnen beoordelen wat er aan de hand is?

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Lin
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Cikociko
    Datum
    Ik heb een verkoop/koop blokkade, mijn rekening is niet geblokeerd. Er is een “fim - onderzoek of “onderzoek naar mijn bankrekeningnummer “ of iets dergelijks. Ik probeer al 1 maand contact te krijgen met desbetreffende persoon. Lukt niet , ik krijg valse beloftes dat ik word terug gebeld of uitleg krijg. Al onze producten lopen via de rabo van verzekeringen tot hypotheek. Ik wil uitleg waarom ik die blokkade heb en wat voor gevolgen dit heeft en dringend ook.
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Bedankt voor uw toelichting. Ik kan me goed voorstellen dat u graag meer informatie en duidelijkheid ontvangt hierover. U geeft aan dat u al een maand probeert om contact te krijgen, maar dat dit niet lukt. Wat bedoelt u daarmee? Wordt u helemaal niet teruggebeld door ons?

    Ik lees het graag,

    Met vriendelijke groet,

    Lin
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Cikociko
    Datum
    Klopt, er word niet gebeld of uitgelecht waarom dit is. Heb al meer als 10 x contact gehad maar geen duidelijkheid. Ik wil graag duidelijkheid.
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Via welke weg heeft u hierover precies contact geweest en met welke afdeling(en) heeft u gesproken? Hebben deze u vooralsnog geen enkele informatie kunnen verstrekken?

    Met vriendelijke groet,

    Debbie
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  6. Auteur
    Cikociko
    Datum
    10 x contact gehad. Verschillende afdelingen gecontacteerd en gesproken. Ook de bank zelf in mijn woonplaats. Maar geen concreet antwoord. Ik zou graag duidelijkheid willen. Aub.
  7. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind het dan ook vreemd om te horen dat u geen enkele uitleg heeft gekregen van de collega's die u heeft gesproken. Wat verwacht u hierin nu van mij? Ik kan u via dit kanaal helaas geen informatie geven over de blokkade op uw rekening. Dit in verband met de veiligheid. Uiteraard wil ik graag kijken hoe ik u dan wel verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Linda
    Team Webcare-Rabobank
  8. Auteur
    Cikociko
    Datum
    Welke veiligheid? U kunt mij privé berichtje sturen.
  9. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Uiteraard wil ik u graag verder helpen, maar helaas kan ik u via dit kanaal geen informatie geven over een eventuele blokkade. Ook niet via een privé bericht.

    Wat wenst u precies vanuit mij? Ik help u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Dylan
    Team Webcare-Rabobank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cikociko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen