Klacht Rabobank: Na storting automaat geld niet op rekening

Ydegener

Afgelopen maandag heeft mijn vriend geld via de automaat op mijn rekening gestort ( met mijn eigen pas, met mijn toestemming). Daags erna stond het nog niet op de rekening, er is toen aan hem verteld verteld dat het op een tussenrekening stond en zou worden overgemaakt.
Tot vandaag staat het niet op de rekening. Wel is er een stortingsbewijs.

Geld graag storten op de rekening. Moet er rekeningen van betalen.

Beste mevrouw,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact wachten wij, zoals afgesproken, verder bericht van uw kant af.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

Ydegener
    gesprek op het filiaal gehad, zou worden geregeld. maar nog steeds niets ontvangen behalve loze beloftes. Mijn vertrouwen in de Rabobank is hierdoor sterk verminderd. Mag ik een e-mailadres zodat ik een kopie van het stortingsbewijs kan doorsturen?
    Beste mevrouw,

Spijtig om te lezen dat er tot op heden nog geen duidelijkheid over de situatie bestaat. Het is nooit onze bedoeling geweest om het vertrouwen te schaden.
    Kunt u specifieker zijn over de gemaakte afspraken tijdens het gesprek op kantoor? Wellicht kunnen wij hierin iets voor u betekenen. Wij zien uw reactie tegemoet.

Ydegener
    Uiteindelijk is tijdens de afspraak gebleken dat deze met een technisch onderlegd persoon was. Waarschijnlijk in de veronderstelling dat het probleem ook technisch van aard was. Derhalve is het onderliggende administratieve nog steeds niet opgelost. Telefonisch contact mogelijk via 06-83580854
    Beste mevrouw,

Enorm vervelend dat dit nog steeds niet is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt vandaag nog contact met u opgenomen door Rabobank Oss Bernheze om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Graag horen wij van u of het telefonisch contact naar tevredenheid is verlopen.

Ydegener
    De Rabobank Oss heeft contact opgenomen. Afgelopen maandag hebben we daar ons stortingsbewijs laten zien en werd toegezegd dat het dezelfde dag er nog op zou staan en anders de ochtend er na. Dinsdag nog niets op de rekening, weer gebeld. Men had authorisatie nodig. Woensdag nog niks. Vandaag is het donderdag. Autorisatie had men eindelijk ontvangen maar aan het einde van de dag is het geld nog niet gestort. Denk er aan om klacht bij AFM in te dienen.
    Beste mevrouw,

Erg lastig dat het geld nog niet op uw rekening is gestort. Zoals met Rabobank Oss is afgesproken zou u nog het stortingsbewijs aanleveren via mail. Pas dan kunnen wij verdere actie ondernemen en het geld op uw rekening storten.
    Wij willen u dringend vragen telefonisch contact met Rabobank Oss op te nemen, zodat wij een en ander hierover door kunnen spreken. Wij krijgen u namelijk niet te pakken, alleen uw vriend. Aangezien het om uw rekening gaat willen graag met u persoonlijk spreken.

Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?