Opgelost door Rabobank: niet als klant maar als ding behandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 10558
Gebruiker
A.B. van Hemert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik via het aangegeven contact per mail om afspraak inzake aflossen hypotheek. Simpel toch?
25/7 kreeg ik per mail reactie; binnen 2 dagen maken wij afspraak.
Tot 1/8 geen reactie noch per mail of telefoon.
Gereageerd dat de reactie 1/8 snel was, maar daarna bleef het stil, laat maar zitten? was mijn vraag?
Gegeven dat je helemaal nimmer meer wat verneemt, dat je vanuit De Bilt maar naar Zeist moet komen en dan al meer als 50 jaar klant! Schandalig

De oplossing

op korte termijn als klant te woord gestaan en correct te worden geholpen meer niet.
dat je er toe doet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Rabobank is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.B. van Hemert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen