Klacht Rabobank: niet ergonomisch

Klachtnummer
# 466546
Gebruiker
RJB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

het nieuwe telebankieren is veel trager en zeer gebruiks onvriendelijk. Eerst kon er met enter en tabs gewerkt worden, waar ik nu mijn muis voor moet gebruiken.

De oplossing

terug naar het oude telebankieren, werkte perfect.

4 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goede middag M.A.C. M. Janssens,

    Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Mag ik vragen waar dit op de site het geval is, dat u geen tab kunt gebruiken.

    Elske Team Webcare –Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goede middag M.A.C. M. Janssens,

    Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Mag ik vragen waar dit op de site het geval is, dat u geen tab kunt gebruiken.

    Elske Team Webcare –Rabobank Nederland
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mervrouw,

    Via welke browser gebruikt u rabobank.nl?
    Het is nog steeds mogelijk om met de tab-toets door het menu van het overboeken te navigeren.

    In het veld voor het selecteren van een rekening kunt u de naam van de ontvanger intoetsen en deze vervolgens selecteren.

    Kunt u aangeven wat u precies bedoelt met bedrag aanklikken? Stond dit automatisch vooraf ingesteld?

    Met vriendelijke groet,

    Sanne - Team Webcare
    Rabobank Nederland
  4. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geen probleem. U kunt bellen met 088 722 66 00. Geniet nog van uw vakantie!

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen