Klacht Rabobank: Niet te bereiken

Klachtnummer
# 576773
Gebruiker
Ron
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Niet te bereiken.
Telefonische neemt niemand op, via de chat kan je een uur wachten op een antwoord, en hopen dat ze je kunnen helpen.
Wel voor alles geld vragen, maar van dit geld personeel achter een telefoon of computer zetten, ho maar.
Dus omdat hun hun werk niet op orde hebben, kan ik niet werken..

De oplossing

Nou contact gaan opnemen, en mij helpt met het aanzetten of overzetten naar rabo business banking professional.

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Jammer om te lezen dat u slecht met ons in contact kan komen. Het is momenteel enorm druk, waardoor de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent.

    Begrijp ik goed dat u al een zakelijke rekening hebt en dit pakket wil omzetten naar Rabo Business Banking Professional?

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Ron
    Datum
    Goedendag,
    Inderdaad ik heb al een rabo business banking account, maar wil naar professional gaan.

    Gr. Bakker oosthout(voorhout)
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemiddag Ron,

    Wanneer u ons zelf niet te pakken krijgt wil ik graag voor u een verzoek aanmaken zodat mijn collega met u contact opneemt. Ik kan alleen niet aangeven wanneer dit is, omdat ik niet kan zien hoe druk het is op de afdeling.

    Wanneer jij graag wilt dat ik dit verzoek in orde maak, ontvang ik graag het kvk-nummer van uw organisatie.

    Els
  4. Auteur
    Ron
    Datum
    Hoi Els.

    Top als je dat kan regelen.
    Kvk. 65532570

    Alvast bedankt.
    Gr. Ron
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Goedemiddag,

    Dan ga ik dat voor u in orde maken. Zoals ik al aangaf hoop ik dat ze u snel bellen, maar het is erg druk.

    Els
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen