Klacht Rabobank: Niet te bereiken

Niet te bereiken.
Telefonische neemt niemand op, via de chat kan je een uur wachten op een antwoord, en hopen dat ze je kunnen helpen.
Wel voor alles geld vragen, maar van dit geld personeel achter een telefoon of computer zetten, ho maar.
Dus omdat hun hun werk niet op orde hebben, kan ik niet werken..

Nou contact gaan opnemen, en mij helpt met het aanzetten of overzetten naar rabo business banking professional.

Beste heer/mevrouw,

Jammer om te lezen dat u slecht met ons in contact kan komen. Het is momenteel enorm druk, waardoor de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent.

Begrijp ik goed dat u al een zakelijke rekening hebt en dit pakket wil omzetten naar Rabo Business Banking Professional?

Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland
    Goedendag,
    Inderdaad ik heb al een rabo business banking account, maar wil naar professional gaan.

Gr. Bakker oosthout(voorhout)
    Goedemiddag Ron,

Wanneer u ons zelf niet te pakken krijgt wil ik graag voor u een verzoek aanmaken zodat mijn collega met u contact opneemt. Ik kan alleen niet aangeven wanneer dit is, omdat ik niet kan zien hoe druk het is op de afdeling.

Wanneer jij graag wilt dat ik dit verzoek in orde maak, ontvang ik graag het kvk-nummer van uw organisatie.

Els
    Hoi Els.

Top als je dat kan regelen.
    Kvk. 65532570

Alvast bedankt.
    Gr. Ron
    Goedemiddag,

Dan ga ik dat voor u in orde maken. Zoals ik al aangaf hoop ik dat ze u snel bellen, maar het is erg druk.

Els
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?