Opgelost door Rabobank: Nog niks opgelost

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 464643
Gebruiker
vanLomwel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Het is nog niet opgelost en ik hoor ook niks meer van de Rabobank terwijl dat hebben beloofd

De oplossing

Ze hebben beloofd dat ze contact zouden nemen maar het blijft akelig stil

5 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Het probleem is nog steeds in onderzoek en zodra de oplossing bekend is wordt er zeker nog contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Marco
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  2. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Het probleem is nog steeds in onderzoek en zodra de oplossing bekend is wordt er zeker nog contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Marco
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  3. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    ]
    Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met mijn collega. Het probleem wordt nu verder opgepakt.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland
  4. Auteur
    vanLomwel
    Datum
    Ik heb contact gehad met de Rabobank samen met die persoon moest ik dingen verwijderen van mijn iPhone dat is gebeurd daarna zou ik gebeld worden of per E.Mail geïnformeerd worden dat ik alles weer kan installeren.Maar helaas blijft het weer stil dus mijn vertrouwen is 0
  5. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Fijn dat u met een collega heeft gesproken. Het uitzoeken van dit soort problemen kost tijd, dus ik wil u vragen nog even geduld te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanLomwel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben het probleem opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rabobank?