Klacht Rabobank: Onbeschoft behandelt

Liefmeissie

Na een afspraak gemaakt te hebben bij de rabobank om Geld op te nemen werd ik door de medewerker op een zeer onbeschofte Manier te woord gestaan. Ik heb begrip voor het feit dat ze moeten melden dat je verplicht bent om dit te melden bij de belasting. Maar alleen de info geven is voldoende. Nee deze Dame moest weten wat ik met mijn Geld ga doen en schreef vervolgens op dat ik dit NIET aan de belasting ging opgeven. Dit had ik niet gezecht en zijn haar woorden. Vervolgens wordt het Geld op Tafel gesmeten en laat ze de deur van het kantoortje open staan. Mensen die langs lopen kunnen dus zien wat ik aan het doen ben. Tot slot is ze al weg voordat ik klaar ben. Geen gedag niks. Het voelde als of een zware crimineel ben die Geld witwast. Na het indigenen van een klacht werd dit alleen nog maar bevestigd en de klacht ongegrond verklaard. Bij de rabobank mag het personeel Elke klant behandelen als of je een crimineel bent.
En dit ook nog eens zonder respect en met een houding waar de honden geen brood van lusten.
Informatie geven prima maar het is wel de toon die de muziek maakt.

Een excuus voor de Manier waarop deze medewerker mij te woord heeft gestaan.

Beste heer/mevrouw,

Het spijt me om te lezen dat u zo'n slecht gevoel aan uw kantoorbezoek heeft overgehouden. Dit is absoluut niet het gevoel dat we u willen geven. Ik betreur het dan ook om te lezen dat u onjuist bejegend bent op kantoor.

Als ik u goed begrijp zijn er meerdere dingen die hebben bijgedragen aan deze voor u nare ervaring. U geeft aan dat u hiervoor een klacht hebt ingediend en dat deze ongegrond werd verklaard. Heeft u deze klacht ter plaatse kenbaar gemaakt?

Ik lees graag uw verdere reactie.

Team Webcare
    Debbie – Rabobank
    Liefmeissie
    De medewerker heeft mij dezelde dag gebeld. Ineens Poesie lief. Heb melde gedeeld dat ik op zijn minst een schiftelijk excuus wens . Het antwoord daarom was een schriftelijke afwijzing. Rabobank staat dus voor onbeschoft gedrag naar zijn klanten.
    Beste heer/mevrouw,

Helaas kan ik de brief die u heeft meegezonden niet inzien. Is het uploaden van deze brief goed gegaan?

Het is jammer om te lezen dat de brief niet het effect heeft gehad waar u op hoopte.

Kunt u wellicht aangeven wat ik hierin voor u kan betekenen?
    Wat heeft u met mijn collega telefonisch besproken?

Met vriendelijke groet

Sanne
    Team Webcare - Rabobank Nederland
    Liefmeissie
    Uiteraard verwacht ik een excuus ven de desbetreffende medewerker
    Beste heer/mevrouw,

Spijtig om te lezen dat de klacht is afgewezen. Ik begrijp dat u het niet eens bent met de afwijzing. Daarom wil ik u verwijzen naar de volgende stap in ons klachtenproces. U kunt een vervolgklacht indienen bij Rabo Klachtenservice: http://rabo.nl/80cev8d3. Zij zullen de zaak nog eens bekijken en een herbeoordeling doen.

Mocht u hier nog vragen over hebben, dan lees ik het graag.

Met vriendelijke groet

Tom
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?