Klacht Rabobank: Onbetrouwbare smartpin

Pipo

De rabo smartpin werkt super slecht! Iedere dag moet ik de smartpin zo’n 5 keer op ieuw opstarten. Dat is nog tot daar aan toe. 2 weken geleden heb ik een klacht ingediend (ook nog steeds geen reactie op gehad...) omdat bij een klant van mij 2 maal het bedrag is afgeschreven. Ik kan me in deze tijd zeker geen boze klanten permiteren! Vanmiddag haperde de smartpin weer. Mijn klant liet me haar scherm zien en zei bij mij is het afgeschreven. Echter in mijn overzicht zie ik het bedrag (138,50) niet terug. Dit is voor mij onacceptabel! Gister iemand gesproken en aangegeven dat ik zeer ontevreden ben, zowel over het apparaat als over jullie klachtenbehandeling en dat ik ga stoppen met dit onbetrouwbare systeem en dat ik het aankoop bedrag terug wil omdat het niet naar behoren werkt. Dit is afgekeurd.
Nu vandaag weer een onbetrouwbare transactie omdat ik niet kan zien of ik de 138,50 nu wel bijgeschreven krijg. Wij bankieren zakelijk en prive bij jullie maar de irritatie hoe jullie met klachten omgaan en de hopeloze service desk dwingen ons bijna om alles te verhuizen naar een bank die zijn klanten wel serieus neemt!

Ik wil dat er een oplossing komt bovenstaande klacht

Beste heer/mevrouw,

Zo te lezen gaat er een hoop mis met de Smartpin in combinatie met betalingen.
    Erg begrijpelijk dat het vertrouwen in ons daardoor verloren is gegaan.
    U mag er ook vanuit gaan dat de Smarpin werkt waarvoor u hem heeft aangeschaft.

Graag wil ik met u kijken hoe we dit vertrouwen kunnen terugwinnen.
    Het is niet fijn om te lezen dat u nog geen reactie hebt gekregen op uw klacht.
    Het lijkt me daarom een goed idee dat ik ga kijken waarom dit nog niet is gebeurd.
    Is het een idee dat ik zorg dat u hierover zo snel mogelijk gebeld gaat worden?

Uiteraard bent u vrij om over te stappen naar een andere bank.
    Echter hoop ik dat we dit samen kunnen oplossen en u toch nog met een fijn gevoel gebruik kunt gaan maken van de Rabo SmartPin.

Sanne - Team Webcare, Rabobank
    Pipo
    Ik hoor het wel maar kijk ondertussen ook naar andere oplossingen bij andere banken. De service is al zo lang slecht dat ik benieuwd ben hoe jullie dat gaan verbeteren
    Ik ben vandaag bereikbaar op 0651532727
    Beste heer/mevrouw,

Ik ga ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk wordt gebeld op het door u aangegeven nummer.
    Zoals ik al aangaf bent u vrij om ook andere mogelijkheden te bekijken.
    Echter hoop ik dat we de problemen kunnen oplossen en u de smart pin zonder problemen kunt gaan gebruiken.

Het is spijtig te lezen dat u onze service zo ervaart. Ik hoop dat we uw mening daarin kunnen bijstellen door de problemen die nu spelen goed op te lossen en uw klacht naar wens de behandelen.

Sanne - Team Webcare
    Pipo
    ben gebeld en wacht weer op antwoord
    Bedankt voor de update!

Zou u mij willen laten weten of en welke oplossing is geboden aan u?

Monique
    Team Webcare – Rabobank Nederland
    Pipo
    Ik ben woensdag gebeld en het zou worden uitgezocht. Sindsdien niets meer gehoord🤷‍♀️
    Ik hoor dus nog steeds graag hoe het kan dat er door de Rabo dubbele bedragen worden afgeschreven En waarom ik soms betalingen niet kan zien terwijl ze wel geslaagd zijn!
    Beste heer/mevrouw,

Ik heb het even voor u uitgezocht en ik heb begrepen dat mijn collega die u gesproken heeft terugkoppeling zou geven als ze een reactie zou hebben gehad van de Support desk. Ik heb begrepen dat ze nog niets heeft ontvangen. Ze neemt contact met u op als er meer bekend is.

Met vriendelijke groet, Tamara - Team Webcare, Rabobank
    Pipo
    Is er al zicht wanneer ik iets hoor? Ik wacht nu al een week
    Beste meneer/mevrouw,

Ik begrijp goed dat het niet prettig is wanneer u wacht op een terugkoppeling. Mijn collega's doen hun uiterste best om zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Helaas heb ik geen inzicht in wanneer dat zal zijn. Vind u het prettig als ik u een direct telefoonnummer geef van de SmartPin?

Linda
    Team Webcare-Rabobank
    Pipo
    Ik ken het nummer van de helpdesk al uit mijn hoofd dus dat is niet nodig.
    Beste heer/mevrouw,

Kan ik daaruit opmaken dat je zelf al contact hebt gehad met de helpdesk?
    Konden mijn collega's daar je niet verder helpen?
    Ik heb een reminder bij de inkomende e-mail gezet zodat er sneller naar gekeken gaat worden.

Sanne
    Team Webcare

Pipo
    Ik heb 13 mei iemand gesproken en verder niets meer gehoord. De medewerker zou het uitzoeken maar dat zal nu toch wel eens gelukt zijn 🤷‍♀️
    Beste heer/mevrouw,

Even voor mijn controle om er zeker van de te zijn dat het juist wordt opgepakt.
    Wat is er tijdens dat gesprek besproken?
    U geeft aan dat het uitgezocht gaat worden, moesten daarbij dingen worden aangeleverd?

Sanne - Team Webcare

Pipo
    nee, ik hoef niets aan te leveren. De rabo zou het uitzoeken en daar wacht ik op en ik heb de betreffende collega een mail gestuurd met benodigde informatie
    Beste heer/mevrouw,

Op welke datum heeft u deze mail naar ons gestuurd?
    Uiteraard ga ik controleren waarom er nog geen reactie is geweest vanuit de betreffende afdeling.

Sanne
    Team Webcare

Pipo
    Op 12 mei 12.11 heb ik gemaild naar bedrijven.heerenveen@rabobank.nl tav anita cornelissen
    Beste heer/mevrouw,

Zojuist heb ik contact gehad met mijn collega's van OmniKassa.
    Ze gaan zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit te bespreken.
    Wilt u me laten weten of dat gebeurd is?

met vriendelijke groet.
    Sanne - team webcare

Pipo
    Ik ben gebeld en mijn klacht wordt nogmaals doorgezet naar de helpdesk. Hopelijk hoef ik nu niet weer 2 weken op een reactie te wachten... ik krijg een bos bloemen en er is mij toegezegd als het niet wordt opgelost ik mijn geld terug krijg van de smartpin

Team Webcare - Rabobank Nederland

Ook een klacht indienen over Rabobank?