Klacht Rabobank: Ongewenste post vorige bewoner

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 381450
Gebruiker
ZoeteOkra#491
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Rabobank blijft ons brieven sturen geadresseerd aan de vorige bewoner. Dit is al bijna een half jaar gaande en alle brieven zijn tot nog toe retour afzender gegaan. Ook is er gebeld naar de klantenservice maar dit mag kennelijk ook niet baten.

De oplossing

Ik zou graag willen dat de rabobank stopt met brieven sturen naar dit adres.

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Erg vervelend om te lezen dat u nog steeds post ontvangt van de oude bewoner. Het is goed dat u de post retour heeft gestuurd en dit heeft aangekaart bij onze klantenservice. Spijtig dat het tot nu toe niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Ik ga er voor u achteraan. Zodra ik meer weet kom ik er bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare- Rabobank
  2. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels contact gehad met de betreffende klant en alles netjes aangepast. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Ik vertrouw erop dat de klacht zo voor u is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Team Webcare- Rabobank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ZoeteOkra#491
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou naar gekeken worden, maar vandaag hebben we weer een brief ontvangen geadresseerd voor de vorige bewoner..
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen