Klacht Rabobank: Onterecht vervallen Zakelijke rekening

# 432041
G. van E

Ik ben zzpr en was van plan om 31 maartvan dit jaar te stoppen met mijn bedrijfje. Echter heb ik de zakelijke rekening nog een maand door laten lopen, om het eerste kwartaal voor de belasting met nog lopende zaken af te handelen. Op een gegeven moment ben ik aan het internet bankieren, en merk dat ik niet meer bij mijn zakelijke rekening kan. Ik bel hierover naar de Rabobank in Veghel en die zeggen dat er een storing is. Echter twee dagen later kan ik nog steeds niet bij mijn zakelijke rekening. Ik bel weer de Rabobank in Veghel, en dan blijkt dat een medewerker zonder mijn toestemming mijn op enig moment rekening heeft laten vervallen. U begrijp verbazing alom, ik zei dat zet dat maar terug want zo ben ik mijn historie kwijt. De Rabobank verzekerde dat het niet teruggezet kon worden. Er moet toch zoiets zijn toch? Maar ze konden er niets meer aan doen, en stuurden een bloemetje voor de fout die is gemaakt. Sta ik nu machteloos? Ik heb alles al geprobeerd maar de Rabobank geeft niet thuis.

Alles herstellen

Geachte meneer/mevrouw,

Goed dat u via deze weg contact met ons opneemt. Wat spijtig om te lezen dat de rekening zonder goed overleg door ons is opgeheven. Het bloemetje is een fijn gebaar vanuit mijn collega. Ik kan echter goed begrijpen dat u alsnog graag de benodigde gegevens ontvangt.

Daarom ga ik graag kijken wat in hierin wellicht nog voor u kan betekenen.
    Kun u aangeven om welke gegevens het precies gaat?

Sanne

G. van E
    Het gaat hier om alle bancaire gegevens van vervallen rekening nummer 0300460554 tnv Eumosan van 010-01-2019 tem dag van vervallen rekening.
    Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor de toelichting. Ik zie dat er over deze zaak al een klacht is ingediend. Ik zal daaraan toevoegen dat u ook dit overzicht nog wil ontvangen.

Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.

Tom
    G. van E
    we zijn nog steeds in gesprek, vanmiddag weer gespek gehad met dhr Roman Smits. Die vroeg wat ik bedoelde met nog te maken kosten voor accountant en tijd die ik er in gestoken heb en dat ik deze kosten voor rekening komen voor de Rabobank komen. wel het antwoord was zowel verbijsterend als onbegrijpelijk, zijn antwoord was: "ja wij hebben er ook veel werk mee gehad" ik zij dat dit niet mijn probleem was, ik had het niet veroorzaakt. wat ik hier niet al aan tijd heb besteed is onbetaalbaar, maar toch zullen ze over de brug moeten komen. Zeker na deze uitspraak.
    Rabobank
    Begrijp ik hieruit dat het antwoord dat u heeft ontvangen voor u niet naar tevredenheid is?

Of bent u hierover nu nog in gesprek?

Lindsy
    ik ben nnog in gesprek.
    Rabobank
    Dan wachten we het gesprek nog af. Laat u ons weten wat de uitkomst hiervan is?

Tamara
    Team Webcare-Rabobank Nederland

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Rabobank?