Opgelost door Rabobank: Onterechte bkr registratie

sad Opgelost
Ton

Bkr registratie uit 2010 van een rekening die in 2010 opgezegd is en niet meer bestaat. Met een open bedrag van NUL.
Hierdoor krijgen wij nu geen hypotheek voor ons bijna aangekochte huis.
Met een kluitje in het riet gestuurd via de klanten" service" om een verzoek in te dienen,wat MINIMAAL 4 weken kan duren.
Dus krijgen we ondertussen geen hypotheek en verliezen wij ins huis.

Dat de bjr deks van de Rabobank contact met mij opneemt en dit zeer spoedig in orde brengt.
Via vele kanalen het verzoek binnen laten komen. Toen er eenmaal iemand exht naar gekeken heeft werdt het zelfs met spoed weggehaald.

Beste meneer Meesen,

Wat vervelend om te lezen dat u door een BKR registratie geen hypotheek kunt afsluiten.

Zoals ik in uw bericht lees heeft u al gesproken met mijn collega en dat u contact op moet nemen met de klantenservice. Om welke klantenservice gaat het dan en onderneemt mijn collega ook nog iets?

Els
    Team Webcare-Rabobank Nederland
    Beste Els.
    Nee helaas worden we alleen doorgestuurd naar de website. Waar je een standaard formulier in kan vullen.
    Heb daar inmiddels " antwoord" van waaruit blijkt dat er niet echt naar de inhoud wordt gekeken.
    Het komt er op neer dat wij zelf het probleem maar op moeten lossen, terwijl het niet aan ons is om met stukken van 2022 te komen.
    Het gaat over een registratie van 2010 die nooit afgemeld is.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Hallo Kylie.
    We hebben meteen gebeld met de klantenservice van de Rabobank.
    Deze mevrouw verwees ons door naar de website waar we het standaard formulier in moesten vullen,met de melding dat dit minstens 4 weken ging duren.
    Inmiddels hebben wij via een omweg contact gehad met medewerkers van de Rabobank die hier ook werk van geprobeerd hebben te maken.
    Ook zit inze financieel adviseur hier achteraan.
    Als het goed is komt ons probleem via verschillende kanalen binnen u en eerlijk gezegd zitten we vol spanning te wachten op het verlossende antwoord.
    Misschien is het beter om heel eventjes af te wachten nu ?
    We willen uiteraard ook de medewerkers van de desk niet spammen.

Grt Ton
    Beste Kylie,
    Voor de duidelijkheid.
    We hebben afgelopen donderdag dit nummer wat u opgeeft gebeld, ingesproken dat het bkr betreft.
    En dat is het vervelende.
    Je krijgt iemand van de klanten service, die uiteraard haar best doet om ons te helpen.
    Alleen gaat de rest zoals hierboven vermeld.
    Zelfs de ( zeer behulpzame) medewerker van de afdeling financieel advies wonen Rabobank geeft aan dat ook zij van loketje naar loketje worden gestuurd.
    Het zou geweldig zijn als we iemand van de BKR desk Rabobank zelf te spreken kregen maar dat lukt vooralsnog niet.
    Met andere woorden.
    We moeten maar afwachten en geluk hebben lijkt het.

Rabobank
    Bedankt voor de snelle reactie en toelichting Ton.
    Ik denk dat het inderdaad het verstandigste is om nu even af te wachten. Als er vanuit meerdere kanten achteraan wordt gegaan, ga ik er vanuit dat jullie zo snel mogelijk een antwoord ontvangen.

Mocht het toch te lang duren, geef het dan zeker opnieuw aan. Dan kunnen we kijken of er wellicht nog een andere mogelijkheid is.

Kylie
    Team Webcare - Rabobank Nederland
    Ton
    Het is nu net opgelost krijgen we te horen.

Ook een klacht indienen over Rabobank?