Klacht Rabobank: Onterechte blokkade

BjarneL

Mijn rekening word geblokkeerd zonder daar enige reden voor te hebben, heb niet eens een bericht of mail ontvangen waarin staat dat mijn rekening geblokkeerd word/is. Ik heb hier de volgende dag (04-04) zelf maar contact over opgenomen, toen werd mij verteld dat er niemand meer aanwezig was van de juiste afdeling. Toch lastig als je met een lege tank staat en ineens niet meer kan pinnen.. er zou spoed achter worden gezet en zouden mij maandag over bellen. Maandag niks gehoord dus zelf maar weer contact opgenomen, precies hetzelfde verhaaltje en het word elke dag maar weer makkelijk uitgesteld naar de volgende dag en moet ik er zelf maar achteraan gaan. Ook ben ik 3 keer langs geweest bij de Rabobank in de hoop dat ik daar iets wijzer van word maar helaas, weer hetzelfde, geen mens van de goede afdeling, word contact met mij opgenomen en ze kunnen zelf niks voor me betekenen. Als ik vraag om welke reden ik geblokkeerd ben of waarom ik hier niks over hoor krijg ik geen antwoord of weten ze het ook niet.
Ik ben nu anderhalve week verder en ik weet of kan nogsteeds niks, automatische incasso's worden terug geboekt, betalingsregelingen vervallen en rekeningen lopen zo alleen maar op, dan zorg je wel goed voor je klanten toch?!
Ik ben nu wel klaar met wachten en steeds hetzelfde te horen. Ik hoop dat deze week de blokkade van mijn rekening af is gehaald dan kan ik gelijk overstappen naar een andere bank!

Deze blokkade zo snel mogelijk van mijn rekening afhalen!

Rabobank
    Goedemiddag meneer Laros,

Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is dat uw rekening is geblokkeerd en u niet in de gelegenheid was om uw brandstof te betalen. In het contact wat u op 9 april met ons heeft gehad, is u telefonisch uitlegt wat er aan de hand is. Na het gesprek heeft mijn collega u ook nog een e-mail gestuurd. Ik wil u vragen om deze e-mail te lezen en daarop te reageren.

Ik ga er vanuit u zo voldoende informatie te hebben gegeven.

Lin
    Team Webcare - Rabobank Nederland
    Rabobank
    Goedemorgen meneer Laros,

Ik heb geen reactie meer van u mogen ontvangen. Ik hoop dat het e-mail bericht en de respons daarop voor duidelijkheid hebben gezorgd.

Ik sluit dit bericht en ik wens u het allerbeste. Stay Safe.

Kim
    Team Webcare - Rabobank Nederland

Ook een klacht indienen over Rabobank?