Klacht Rabobank: Onterechte pinactie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 311990
Gebruiker
JeanMarie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 9 juli wilde ik pinnen bij automaat MA,Pas000 in de Leim.
Er kwam de mededeling dat het apparaat buiten werking was, en mijn pinpas werd teruggegeven. De dag daarna merkte ik evenwel dat er door die transactie toch 100 euro was afgeschreven.

De oplossing

Gaarne mij 100 euro terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer,

    Wat spijtig om te lezen dat u het geld niet ontvangen heeft terwijl dit wel afgeschreven is. Maakte u hiervoor gebruik van een Rabobank pas of een pas van een andere bank?
    Mocht het om een niet Rabobank pas gaan dan adviseer ik u om contact op te nemen met uw eigen bank.

    Met vriendelijke groet,
    Sanne

    Team webcare - Rabobank
  2. Auteur
    JeanMarie
    Datum
    Ik heb geen rabopas. Ik heb contact gezocht met mijn bank ABN Amro. Zij hebben geconstateerd dat de transactie niet goed is verlopen. Mij is toegezegd dat de afschrijving binnen 10 dagen wordt teniet gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JeanMarie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Doorverwezen naar eigen bank (ABNAmro). Die gaat het oplossen. ABNAmro zou binnen 10 dagen het probleem oplossen. Voor de Rabobank is de klacht opgelost, maar niet door de ABNAmro.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Rabobank?