Klacht Rabobank: persoonlijke post aan overleden persoon

Klachtnummer
# 28028
Gebruiker
jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is bij de Rabobank bekend dat partner is overleden, toch krijg ik nog steeds post die aan haar is gericht. Uitermate pijnlijk en kwetsend. En dan worden er nog meer mensen ontslagen bij de bank. Als ze dit nu nog niet kunnen voorkomen, hoe moet dit dan in de toekomst?

De oplossing

Geen post meer gericht aan Truus Rooijakkers van Rabobank Peel en Maas

1 reactie

  1. Auteur
    Rabobank
    Datum
    Beste heer Verhaegh,
    Goed nieuws! Sinds 11 maart 2015 zijn wij actief op Klachtenkompas. U hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het ons dan weten! Dan gaan we het samen oplossen.
    Met vriendelijke groet,
    Rabobank

Ook een klacht indienen over Rabobank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen