Opgelost door Rabobank: Plaatsen een SCAMMER Advertentie op telegraaf internet sit en op NU nl internet site..zie de link..

angry Opgelost
Goos Kamphuys

Rabo Bank faciliteerde en nog steeds fraude !

zie de advertentie doe je daar een poging om via jouw eigen bank een luttel bedrag te betalen via IDEAL in dit geval na betaling vanaf de abn amro bank kom je bij de rabo bank uit via ideal., dan gaat dat bedrag naar een global collect bedrijf in hoofddorp en daarna gaat het over de wereld heen, uiteindelijk komt het in cypres limmasol fraude..het heet daar #SKRILL dan heet het EXcentrall daarna MOUNT NICO etc etc etc. w. eXcentral.com
p. +357 24 024 022
a. Andrea Zappa & Makedonon 4, Honey Court V, 1st floor, Office 11A, 4040 Limassol, Cyprus

IK WIL MIJN GESTORTE GELD RETOUR VAN DE RABO BANK DIE HEBBEN DIT DOORGESLUISD NAAR BUITENLANDSE FANTASTEN OPLICHTERS..

Goos Kamphuys
    paar weken terug twee weken geleden popte er diverse advertenties zomaar op je computer scherm als je zat te internet bankieren via de abn amro bank....dan trap je in een heel lul verhaal van adverteeerder die wordt aangestuurd door een stelletje oplichters uit de middenlandse zee., cypres.. cyprus..grieks of turkse deel het maakt niet uit, het loopt daar allemaal doorelkaar heen russen of chinezen je weet het niet maar de RABO BANK WEL..!!de firma talpa de heer john de mol heeft een zaak aangespannen tegen deze smerige types, richting google en marco borsato wordt er in genoemd jort kelder wordt er in genoemd en ali b de rapper wordt er in genoemd. rabo bank weet dat en doet alsof ze gek gestoord zijn, zoek het maar zelf lekker uit denken ze ..maar eer zijn honderden die er ingestonken zijn...
    Goos Kamphuys
    en..dan wil jij je geld imidiate retour en wat krijg je dan? dat je ingewikkeld moet inloggen terwijl je gewoon wel..!! jouw eigen geld terug wil hebben hoezo inloggen we worden al gehackt en gescamd. door deze figuren we krijgen plotseling van overal vandaan ingewikkelde telefoontjes uit engeland uit de golfstaten uit india bangladesh algerije marokko en ga zo maar door...
    Dear Client,

Please be advised that your withdrawal request has been cancelled, due to the reason that we were notified by Skrill that your Skrill account is inactive.

Alternatively, you can proceed to a withdrawal via bank wire transfer.
    If you wish to do so, please complete the attached Bank Wire Withdrawal Request Form and send it back to us along with a recent bank statement of the account stated in the form and make a new withdrawal request.
    Please keep in mind that additional charges may apply.
    If you wish to withdraw via Skrill, kindly activate your Skrill account, inform us and create a new withdrawal request.

We remain at your disposal.

Kind regards,

BACK OFFICE DEPARTMENT
    BACKOFFICE AGENT
    w. eXcentral.com
    p. +357 24 024 022

eXcentral and www.excentral.com/ is a brand owned and operated by MOUNT NICO CORP LTD for the provision of services within the European Economic Area and Switzerland. The Company is regulated by the Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC), License Number: 226/14. MOUNT NICO CORP LTD Ltd is located at Andrea Zappa & Makedonon 4, Honey Court V, 1st floor, Office 11A, 4040 Limassol, Cyprus

Confidentiality Notice: The information transmitted in this electronic mail message is intended to be confidential and for the use of only the individual or entity to whom it is addressed. If the reader of this message is not the intended recipient, you are hereby notified that any retention, dissemination, distribution, copying or taking of any action in reliance on the contents of this electronic mail message is strictly prohibited. If you have received this electronic mail in error, please immediately notify us and return the original message to the sender. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden. Mount Nico Corp Ltd has scanned this email for viruses but does not accept any responsibility or liability for any damage that you suffer as a result of viruses.

Please consider the environment before printing this email.

Goos Kamphuys

SPECIALE BERICHTGEVING: De meest recente investering van Ali B verbaast experts en maakt grote banken doodsbang
    Nederlanders verdienen al miljoenen euro's vanuit huis door gebruik te maken van deze maas in de wet om rijk te worden. Maar is het legaal?

Ali B onthult nieuwe geheime investering die honderden mensen in Nederland erg rijk maakt
    (NOS) - Ali B is bekend geworden als een brutale Ondernemer die geen blad voor de mond neemt en het er geen moeite mee heeft om eerlijk te zijn over de manier waarop hij zijn geld verdient.

Vorige week was hij te gast bij De Wereld Draait Door en hij sprak over een 'maas in de wet om rijk te worden'. Hij zegt dat deze nieuwe mogelijkheid iedereen binnen 3-4 maanden miljonair kan maken. Ali B drukte iedereen in Nederland op het hart snel van deze geweldige kans te profiteren voordat grote banken deze mogelijkheid voorgoed dwarsbomen.

Een aantal minuten nadat het interview was afgelopen, belde Triodos inderdaad op om te voorkomen dat het interview met Ali B zou worden uitgezonden. Maar het was al te laat.

Dit is wat er precies is gebeurd:

De Wereld Draait Door-presentator Matthijs van Nieuwkerk nodigde Ali B uit om in de uitzending tips over het opbouwen van vermogen te delen en hij onthulde een groot geheim.

"Ik ben succesvol geworden omdat ik snel en zonder aarzeling nieuwe kansen grijp. En op dit moment verdien ik het meeste geld met een programma voor automatisch handelen in cryptovaluta dat Bitcoin Lifestyle heet. Het is de grootste kans die ik in mijn hele leven heb gezien om snel een klein fortuin op te bouwen. Ik druk iedereen op het hart om snel gebruik van deze kans te maken voordat banken deze mogelijkheid dwarsbomen."

Matthijs van Nieuwkerk geloofde zijn ogen niet toen Ali B zijn telefoon tevoorschijn haalde en kijkers liet zien hoeveel geld hij verdient met dit nieuwe programma waar iedereen in Nederland inmiddels over praat.

Het item met Ali B was afgelopen voordat hij alles precies kon uitleggen. Daarom hebben we een exclusief interview met de man zelf om meer over deze controversiële kans te weten te komen.

EXCLUSIEF INTERVIEW MET ALI B
    "Misschien heb je wel eens van Bitcoin Lifestyle gehoord. Dit is een nieuw platform om in cryptovaluta te investeren dat gewone mensen in Nederland, Azië en Noord-Amerika helpt om binnen een mum van tijd een fortuin op te bouwen. Mogelijk ben je sceptisch omdat het te mooi klinkt om waar te zijn."

Ali B vertelt verder:

"Dat snap ik omdat ik hetzelfde dacht toen
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw berichten. Ik vind het ontzettend vervelend om te lezen dat u meent te zijn opgelicht bij de aankoop van bitcoins. Het is nooit leuk om zoiets mee te maken en ik adviseer u dan ook om aangifte te doen bij de politie. Helaas kunnen wij de iDEAL betaling niet terugdraaien en het geld terugboeken naar uw rekening. Heeft u op een andere manier ook al contact met ons hierover opgenomen?

Team Webcare-Rabobank
    Goos Kamphuys
    De Rabo bank waar wij nota bene zelf ook klant zijn hoort hierop te reageren met de achterliggende redenen waarom ze lak hebben aan de klant..
    Beste heer/mevrouw,

Mijn collega Linda heeft hierboven op uw bericht gereageerd. Daar hebben we tot op heden nog geen reactie van u op ontvangen.

Kan ik daaruit opmaken dat u ook via onze website al een klacht in heeft gediend en vanuit daar wacht op een reactie?

Monique
    Team Webcare – Rabobank Nederland
    Goos Kamphuys
    de afdeling fraude is ervan op de hoogte gesteld..ik wil daar informatie van hebben en van hen weten hoe en wat verder..ik verwacht van de rabo bank mijn geld stantepede terug dat moeten ze doen want ze weten de trial waarlangs het is gelopen...
    Beste meneer/mevrouw,

Het is mij duidelijk welke oplossing u wenst. Uw klacht is in behandeling en mijn collega's nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om te kijken wat wij hierin kunnen betekenen. Ik wil u vragen om dat even af te wachten.

Team Webcare-Rabobank
    Goos Kamphuys
    bedankt rabo bank ik heb het geld via u laten stromen richting naar cyprus u kunt gemakkelijk traceren en ziet dat dat dit pure oplichterij is geweest men werkt via fraude back packers geld ezels die nep advertenties plaatsen op het internet men lokt je naar een betaling te doen dan kom je bij rabo bank uit die dat transporteerd naar cypres Xcentrall van de berg mountain nico ..? je vraagt daar je geld stante pede retour en dan wil men al je gegevens hebben zoals bank prive nummers inlog codes etctera..daarom ik wil mijn geld terug via u de rabo bank ik ben klant dus u kunt het gewoon op mijn rekening plaatsen als een credit..
    Beste meneer/mevrouw,

Helaas kunnen wij dit geld niet zomaar terug storten. Zoals mijn collega al meermaals heeft aangegeven wil ik u vragen de reactie op uw klacht af te wachten. Het fraudeteam zal deze zaak onderzoeken en daarover een uitspraak doen.

Team Webcare

Goos Kamphuys
    Dank u voor uw reactie, ik heb zelf die gasten x centrall aangeschreven die zeggen [scheinheilig zeker en vast] geschrokken te zijn ze weten zgn. Niet ! dat ze de spruitstuk zijn van deze fraude zeggen de voor portalen niet te weten maar dat is natuurlijk complete onzin ze hebben daar op dat kantoor of nevenstaand op de bent mountainbike Nico mensen werken met Chinese namen die gestudeerd hebben op Amerikaanse universiteiten in. De it Tech. Ze weten alles van het goochelen met computers de taal die ze gebruiken is van een hele goed soort Engels de Breaking pop up reclame die wordt mee gestuurd versleuteld in Google reclames met omgebouwde urls is daarentegen soms ingevuld met Nederlandse taal foutjes die ofwel nooit gebruikt worden in de spreektaal ofwel niet zo worden gezet. Kort en goed ze weten ervan doen een soort bloedend neusje, en verschuilen zich achter onwetens heid, en dan wil je als domme sporter je geld terg, dat kan na aftrek van een soort boete, maar dan, je moet eerst van alles invullen code intoetsen een soort wachtwoord aanklikken heel istie komen ze zo dan aan meer gegevens ook je bankt nummer hebben ze al het is een fluit van een cent [nederlandse cent dan geen euro cent wantrouwen die bestaat al niet meer, nu de rest nog.,} om je verder leeg te trekken, ze kunnen de mountainbike Nico op , mountainbike Nico staat overigens voor mountain Nicosia,. Kort en goed heb al gesproken met de fraude afdeling daarna aangifte gedaan op aandringen van de Rabo bank, nu ook mijn bank naast de ABN waar ik voor een gedeelte weg wil, dus moet het afwachten .., gaarne vernemende jan vardink Huiskamp..Heemstede 2102 EC nr 2
    Goos Kamphuys
    De prive gegevens daarvan denken we dat u niet moet weg foto shoppen, er ligt al meer dan voldoende op straat..dank u wel...
    Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze fraude afdeling.
    En goed dat je aangifte hebt gedaan, dat is erg belangrijk!

Wat is de reden dat je ook via de ABN in gesprek bent? Hebben die ook iets te maken met dit bedrag of staat dat er los van?

Ik lees het graag.

Team Webcare

Goos Kamphuys
    eerst betaling van de abn bank mijn eerste bank dan via ideal betaling kwam het bij de rabo bank je denkt okay is goed, toen bleek daarna globall collect er tussen te zitten dan ging het naar skripall toen naar Xxccentral toen naar mount nico., en moet je zien ik krijg steeds allerlei berichten dan zou ik in moeten loggen et pincode intoetsen en zo voorts etc..aangifte gedaan maar hoor en niets meer van de fraude afdeling rabo bank waar ik aan heb gevraagd maar ook aan u om mijn 275 terug te betalen, want ik was niet op de hoogte waar mijn geld naar toe ging maar wel dat het bij de rabo bank terecht kwam jullie moeten dat dus gewoon aan mij terug geven dan kan dat op mijn eigen rabo rekening het nummer heb ik al opgegeven

zie hieronder het laatste bericht van die gasten op cyprus en zet dat maar door naar de fraude afdeling van jullie organisatie want dit is gekkenwerk..

Catch Up With eXcentral’s Webinars
    Dear jan,
    We know you love our webinars and we couldn’t forgive knowing you’ve missed any from our truly eXceptional series. That’s why we decided to do a Monthly Recap of all our outstanding webinars. Just pick any from this list and view as many times as you like:
    Webinar 04/05

Webinar 11/05

Webinar 18/05

Webinar 25/05

Otherwise, you could just

Find us on:

eXcentral (www.eu.excentral.com) is a brand name belonging and operated by Mount Nico Corp Ltd, a Cyprus Investment Firm, authorized and regulated by the Cyprus Securities and Exchange Commission with CIF license number 226/14 and registration number is HE307717. The company is located at Andrea Zappa & Makedonon 4, Honey Court V, 1st floor, Office 11A, 4040 Limassol, Cyprus.
    Risk Warning: CFDs are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 76% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider. You should consider whether you understand how CFDs work and whether you can afford to take the high risk of losing your money. Please read our Risk Disclosure document.
    Disclaimer: Mount Nico Corp Ltd does not issue advice, recommendations or opinions in relation to acquiring, holding or disposing of any financial product. Past performance does not constitute a reliable indicator of future results. Future forecasts do not constitute a reliable indicator of future performance.
    © Copyright Mount Nico Corp Ltd (eXcentral) A

25th May, 18:00 LONDON TIME
    Strengthen Your Positions By Learning New Strategies
    Dear jan,
    Constantly developing your trading knowledge is vital. That’s why you should grab the opportunity and strengthen your positions by learning new strategies through eXcentral’s weekly webinars. Especially if you are a Day trader, this is the webinar you should watch for to find out more.

Following Michalis’ latest webinar, you will learn how this New Day Trading Strategy works, and what is the potential of using indicators as Parabolic Sar, EMA and the Awesome Oscillator. Useful tips for understanding graph analysis will also be examined.

Register Now

lose money

What you can learn from this webinar:
    Learning how the new strategy works
    Using Parabolic Sar, EMA and Awesome indicator
    Step-by-step guidelines of this strategy
    Understanding graph analysis

Take a look at our previous webinar from the 18th of May:

Find us on:

© Copyright Mount Nico Corp Ltd (eXcentral) All Right Reserved. | Unsubscribe

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de toevoeging. Wat heeft onze fraude afdeling precies met je besproken of afgesproken over wat je hebt gemeld?

Goos Kamphuys
    De Rabo bank fraude afdeling heeft alleen aangehoord en gezegd je moet aangifte doen, we onderzoek dit ook, van een terug betaling daar zijn ze niet verder mee gegaan omdat het niet hun afdeling was en dat zouden dan weer doorzetten, kortom heen en weer etcetera etcetera
    Beste heer/mevrouw,

Ik ben blij te horen dat de fraude afdeling dit verder ook in onderzoek heeft. Uit jouw bericht begrijp ik dat dit nog een staartje krijgt en verder opgepakt wordt dus ik wil je dan ook vragen om dat even af te wachten.

Goos Kamphuys
    Goedemiddag Mevrouw Linda, Rabo Bank, en aan de Fraude Afdeling Rabo Bank...

Heb hier voor u, een bericht van mees en hope-pierson, dat het geld ..... is retour gestort vanuit Cyprus. Dat komt met name doordat ik niet berust heb in deze zaak, en dat adres rechtstreeks heb benaderd keer op keer en aangegeven het niet eens te zijn met deze dubieuze handelswijze, om een retour storten verzocht, daar was eerst geen enkele reden toe zo vonden ze aldaar, maar na steeds maar weer herhaaldelijk aankloppen betaalden ze mij uiteindelijk dan toch wel terug, [moest eerst nog de zgn. kosten 30.00 voldoen echter dat lieten ze later ook na te eisen, dan wel na protesten mijnerzijds] maar dan nog, ik heb de hele betaal lijn laten weten het er absoluut niet mee eens te zijn geweest, en daar zijn ze ook behoorlijk van geschrokken dat dat bloot kwam te liggen... [tot aan Cyprus verder kwam ik niet] we worden wel de gehele tijd benaderd door mensen oa uit bangladesch, india engeland, marokko algerije en Quatar..etc..etc.. nummers soms ook omgeleid met 020 amsterdam..

Men geeft dan later aan dat zgn. allemaal niet te hebben geweten, hetgeen moeilijk te geloven is [geloof dat namelijk niet] want als daar een stroom aan continue geld middelen naar binnen wappert, behoren ze zich toch ook af te vragen hoe dat mogelijk is. En via welke kanalen dat wordt aangewakkerd.
    Enfin ik heb er wat correspondentie over, als u dat kunt/wil gebruiken is dat prima, dan hoor ik dat wel, in ieder geval de aangifte wil ik wel gestand doen dat u dat weet!
    Met vriendelijke groeten, en dank u voor uw moeite.

note; we worden wel ook de gehele tijd benaderd door mensen oa uit bangladesch, india engeland, marokko algerije en Quatar..etc..etc.. nummers soms ook omgeleid met 020 amsterdam..

note 2 we hebben aangifte gedaan bij de Politie, deze aangifte blijft in zijn plaats.
    Goos Kamphuys
    Horen asap graag wel terug van de Rabo Bank uite het allerhoogste ja het hoogste level wat jullie daar van af weten, verder .........en wat er aan gedaan gaat worden, een afdoen als ach de cliënt is retour betaald en dan gaan we maar sluiten, zit er bij ons absoluut niet in..er zijn meerdere boekingen door u gedaan naar global Collect enzo....... verder de hele rits aan koppelingen bloot leggen, hoeveel tegen welke bedragen openheid geven RABO ABN en al die andere geld wisselaars ..ook ! Dat moeten jullie doen..
    Beste heer/mevrouw,

Ik raad je aan om even af te wachten totdat onze fraude afdeling contact met je opneemt. Je kan bij hun verdere vragen stellen en aangeven wat je van ons verwacht. Helaas kan ik dat niet via dit kanaal en het lijkt me niet verstandig om hier tussenin te gaan zitten. Dat zorgt alleen maar voor verwarring en miscommunicatie. Ik vertrouw erop dat mijn collega's verder met je in gesprek gaan.

Goos Kamphuys
    horen niet van de Rabo Bnak schandalig..)
    Beste heer/mevrouw,

Het onderzoek kan enkele weken in beslag nemen.
    Begrijp ik goed dat er nog geen contact met u is opgenomen?

Team webcare - Rabobank Nederland
    Goos Kamphuys
    Dag Sanne neen er is. Nog geen enkel contact geweest daarna, na de eerste meldingen..kwalijkriekende dat..mvrgroet
    Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te lezen dat er nog geen contact verder is geweest. Zoals eerder aangegeven kan het onderzoek enkele weken duren. Zodra er nieuws is, komen mijn collega's van de desbetreffende afdeling hier direct bij je op terug.

Goos Kamphuys
    Wachten het dan maar in ge moede af verder....mvgr
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw geduld. Er zal zo spoedig mogelijk, nadat het onderzoek is afgerond, contact met u worden opgenomen.

Goos Kamphuys

Hierboven een link vanuit een aan ons gerichte e mail dat we een bericht krijgen van telegraaf media een tag wat dat is weten we natuurlijk niet want dom, als je dat opent dan krijg je een bitcoin add te lezen ongeveer net zo,n verhaal als wat John de mol Borsato jort kelder etc zo ongelofelijk irriteerde met recht. Verzoek die gasten aan te pakken!
    Rabobank
    Heeft u hier een vraag over?

Lin
    Goos Kamphuys
    ja wat is het..die tag is de zelfde als waar de mol cs over klagen
    Beste heer/mevrouw,

Ik weet helaas niet wat die tag precies is. Ik raad u aan om het onderzoek verder af te wachten. Mocht u hierover gerelateerde vragen hebben dan adviseer ik u om telefonisch contact met ons op te nemen.

tot later.....??
    Beste heer/mevrouw,

Zoals mijn collega al aangaf kunt u bij vragen telefonisch contact met ons opnemen.
    Wat kan ik via deze weg nog voor u betekenen?

Sanne - Team Webcare
    Goos Kamphuys
    de rabo bank RABO geeft als een echte bank nooit duidelijke antwoorden, steeds wordt er gezegd we zijn nog met het onderzoek bezig, net zoals rutte prutte dat doet met zijn drie kabinetten de bijelkaar geraapte clubjes voor de antwoorden die dan het beste bij een situatie passen voor juist die momenten, bij de rabo is dat net zo..hoe kan het zijn dat een nederlands volk aan het lijntje wordt gehouden door een stel slampampers..
    Rabobank
    Spijtig genoeg kunnen we u via deze weg niet het antwoord bieden waar u op hoopt. Hopelijk ontvangt u meer duidelijkheid van onze fraudeafdeling.

Debbie - Team Webcare
    geef het nooit op
    Rabobank
    Ik stel voor om het gesprek via deze weg te sluiten, gezien we hier verder niets voor u kunnen betekenen. Hopelijk kunnen mijn collega's van de fraudeafdeling dit wel. Bij vragen kunt u ons telefonisch bereiken.

Debbie - Team Webcare
    Rabobank Nederland

Ook een klacht indienen over Rabobank?